هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور:

سپاهان بعد پنج شکست متوالی؛ سرانجام با یک برد شیرین از بحران خارج شد

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان میهمان فولاد خوزستان بود که توانست سه بر یک به پیروزی برسد و بعد از پنج شکست متوالی در لیگ با این برد از بحران خارج شود.
تصویر سپاهان بعد پنج شکست متوالی؛ سرانجام با یک برد شیرین از بحران خارج شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان ؛ چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امروز _چهارشنبه، بیست‌وسوم اسفند_ از ساعت ۱۹ تیم‌های فولاد و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان به پایان رسید.

خلاصه بازی:

دقیقه ۷: بلافاصله بعد از گل سپاهان، فولاد روی یک ارسال پشت مدافعان سپاهان توسط ساسان انصاری به گل رسید اما داور با تصمیمی که به نظر اشتباه بود صحنه را آفساید تشخیص داد تا گل مردود شود.

دقیقه ۴۸: روی یک ضربه ایستگاهی، شوت سرکش کاندیدو با جایگیری خوب پیام نیازمند مهار شد.

دقیقه ۶۴: ضربه ایستگاهی سپاهان که در زاویه‌ای خوب هم قرار داشت توسط رضاییان نواخته شد اما توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ارسال محمد کریمی به درون محوطه جریمه فولاد با ضربه سر یزدانی همراه شد اما توپ با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: توپ در محوطه جریمه سپاهان در موقعیتی خوب به انصاری رسید که او با یک چرخش و ضربه‌ای زمینی می‌رفت تا گل تساوی را به ثمر برساند اما قطع توپ توسط یزدانی مانع این گل شد..

دقیقه ۷۶: برگشت یک ارسال در محوطه جریمه فولاد به عیسی عباس رسید اما ضربه زمینی خطرناک او را دروازه بان فولاد دفع کرد.

دقیقه ۵+۹۰ : توپ ارسالی رضاییان از سمت راست با عبور از کنت با ضربه مغانلو همراه شد اما ضربه او آنقدر آرام بود که کنت بازگشت و روی خط دروازه توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶+۹۰ :روی یک ضد حمله اعرابی در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه فولاد را باز کند و این کنت بود که موقعیت تک به تک را مهار کرد.

دقیقه ۶+۹۰ :شوت محکم مغانلو را دروازه بان فولاد با مشت دفع کرد تا فرصت گل چهارم از دست برود.

شرح گل های بازی :

۱-۰ (دقیقه ۵- سپاهان) - در حالی که سرنگون شدن مغانلو در محوطه جریمه مشکوک به پنالتی بود داور دستور به ادامه بازی داد تا توپ در سمت راست به رضاییان برسد و او با یک ارسال دقیق موجب گلزنی شکاری با ضربه سر شود.

۱-۱ (دقیقه ۲۸- فولاد) - پریرا که در پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شده بود با یک پاس در عمق چیپ، عسکری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او به راحتی گل تساوی را به ثمر برساند.

۲-۱ (دقیقه ۵۶- سپاهان) - پاس چیپ رضا شکاری با اشباه جفرسون باهیا به مغانلو رسید تا او در موقعیتی تک به تک دوباره سپاهان را پیش بیندازد.

۳-۱ (دقیقه ۷۵- سپاهان) - روی آشفتگی قلب دفاع فولاد، پاس در عمق کریمی باعث تک به تک شدن اسدی با دروازه بان فولاد شد تا دیگر مهاجم سپاهان هم با ضربه‌ای محکم دروازه فولاد را باز کند.

گفتنی است : تیم سپاهان از هفته بیست یکم از همین مسابقات میزبان گل گهر سیرجان و فولا هم دربی اهواز را در مقابل ه استقلال برگزار می کند

614045