محسن چاوشی ۱۰ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند

محسن چاوشی، خواننده کشورمان با کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خود مقدمات آزادی ۱۰ زندانی مالی جرائم غیرعمد یزدی را فراهم کرد.
تصویر محسن چاوشی ۱۰ زندانی را به آغوش خانواده بازگرداند

به گزارش سایت خبری پرسون، با پیگیری محسن چاوشی و کمک ۲۰۰ میلیونی خیرین جمعیت حیدر، زمینه آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد استان یزد و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده در آستانه سال نو فراهم شد.

خواننده محبوب کشورمان با درج فراخوان کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد یزدی در صفحه اجتماعی خود ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی ساعت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را برای آزادی محکومان فراهم کرد.

این هنرمند مطرح و پرطرفدار که سابقه کمک به آزادی بسیاری از محکومین مالی جرائم غیر عمد را کشور را در پرونده خود دارد، شنبه فراخوان کمک به آزادی ده محکوم مالی را با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی این مبلغ توسط طرفداران و دوستداران این چهره هنری تحت عنوان جمعیت حیدر جمع آوری شد.

سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در خصوص این اقدام خداپسندانه توسط این هنرمند محبوب کشور گفت: هنرمند واقعی کسی است که به افکار و صداهای درونی خود گوش می کند آن را با چاشنی خلاقیت و نوآوری ترکیب می کند آنها را از طریق یک مهارت مانند موسیقی به تصویر می کشد و در کنار آن از شهرت و محبوبیت خود استفاده کرده و در راستای کمک به مردم و هم نوع استفاده می کند.

وی ادامه داد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت های خود در راستای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد استفاده میکند نشان از درک بالای او از معنی هنر است و بسیار خرسندیم که قطار کمک این هنرمند برای دومین بار به ایستگاه یزد رسید و این خواننده محبوب آزادی را قبل از عید نوروز به زندانیان جرائم غیر عمد عیدی داد.

گفتنی است؛ این خواننده پر طرفدار کشور سال گذشته نیز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرده بود.

منبع: مهر

613869