فرمانده انتظامی کردستان:

تاکنون سه میلیون و 850 هزار مواد محترقه کشف شده است

با اعلام فرمانده انتظامی کردستان، سه میلیون و ۸۵۰ هزار مواد محترقه در استان کشف شده است.
تصویر تاکنون سه میلیون و 850 هزار مواد محترقه کشف شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی آزادی در سنندج از تشکیل قرارگاه انتظامی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و جشن شب نوروز در استان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون سه میلیون و 850 هزار مواد محترقه در کردستان کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد یک میلیون و 652 هزار انواع مواد مواد محترقه در بانه کشف شده است، افزود: ماموران انتظامی بانه در عملیات مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی با دستگاه قضایی انباری‌های حاوی مواد محترقه را در این شهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در این راستا 5 نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

آزادی با اشاره به اینکه پلیس در راستای اجرای قانوان قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد، تصریح کرد: والدین در این ایام چهارشنبه آخر سال و جشن شب نوروز مراقبت جدی از فرزندان خود داشته باشند تا خدایی نکرده شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: تسنیم

613881