امسال شب عید کمبود میوه نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه اعلام کرد : قیمت انواع میوه در بازار شب عید کرمانشاه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.
تصویر امسال شب عید کمبود میوه نداریم

به گزارش سایت خبری پرسون، عزت‌الله گوهرباری رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن بازار شب عید و افزایش تقاضا برای خرید میوه در این ایام، گفت : خوشبختانه کمبودی از نظر میوه شب عید در بازار وجود ندارد و افزایشی را در قیمت انواع میوه شاهد نیستیم.

وی سیب، پرتقال، موز، کیوی و خیار را عمده میوه‌های پرتقاضا برای ایام نوروز دانست و اعلام کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو پرتقال تامسون بسته به نوع آن بین ۱۴ تا ۱۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هر کیلو سیب درختی را هم زیر ۳۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلو کیوی ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و هر کیلو خیار نیز ۱۲ هزار تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه، قیمت موز نیز متغییر بوده و بسته به قیمت روز دلار بالا و پایین می‌شود.

گوهرباری اضافه کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به عمده فروشی در میدان بار بوده و با سود قانونی ۱۵ تا ۲۰ درصد به دست مصرف کنندگان نهایی می‌رسد.

وی با بیان اینکه هنوز خرید میوه شب عید در بازار رونق چندانی نگرفته، ابراز امیدواری کرد طی روز‌های آینده شاهد افزایش تقاضا برای خرید میوه باشیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز نوبرانه‌های بهاری وارد بازار نشده، گفت: در حال حاضر تنها توت فرنگی در بازار موجود است که آن هم گلخانه‌ای بوده و نوبرانه محسوب نمی‌شود .

منبع: خبرنگاران جوان

613888