اخبار منتخب استان‌ها

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان وزش باد و غبار صبحگاهی را پدیده غالب مناطق شرقی، شمالی و مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته جاری دانست
حسن بخشنده همه آرا اعضای ششمین دوره شورای شهر کاشان را به دست آورد و شهردار کاشان شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

امام حسین گزینه انتخابی حضرت احدیت برای حفظ اسلام و مانایی آن بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بزرگترین درسی که از واقعه عاشورا می‌توان گرفت ارجحیت دین بر همه زمینه‌ها است.
مدیرکل هواشناسی گلستان به عبور امواج کم دامنه از سطوح میانی جو از عصر امروز سه‌شنبه اشاره کرد و گفت: بارش‌های رگباری و رعد و برق تا ۴۸ ساعت آینده مهمان گلستان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد: طرح کنترل و نظارت ناوگان مسافری همزمان با تعطیلات ۲۵ تا ۳۰ مرداد با همکاری پلیس راه و انجمن صنفی شرکت‌های مسافری تشدید خواهد شد.
هدف یادداشت حاضر این است که نشان دهد از منظر حقوقی طبق قوانین و مقررات، دولت میتواند افراد مبتلا به بیماری های واگیرداری همچون کرونا را قرنطینه کند، و اگر بیماران از این قرنطینه سر باز زنند، طبق قانون، دولت حق اعمال مجازات را دارد.
رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی استان زنجان:

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه علمی‌کاربردی آغاز شد

رئیس مرکز آموزش علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در ۱۲ رشته طی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بدون کنکور خبر داد.
یک مسئول در اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

سلامت جسمانی افزون بر ۲۰ هزار نوآموز سنجش شد

رئیس اداره آموزش استثنائی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سلامت جسمانی بیش از ۲۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان مورد سنجش قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

24 تن گندم قاچاق کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 24 تن گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری فردی که با اقدامات شرارت‌آمیز، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی در این شهرستان شده بود، خبر داد.