اخبار منتخب استان‌ها

رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری با اعلام اجرای طرح نذر سلامت از سوی اعضای جوانان هلال‌احمر این شهر افزود: هدف از اجرای این طرح، انسجام‌بخشی و اجرایی‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی ماه محرم است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کرمان صندوق ضمانت وام مشاغل خانگی ندارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان اعلام کرد: هیچ صندوق ضمانت وامی برای مشاغل خانگی در کرمان وجود ندارد. وی افزود: در سال ۹۸ این موضوع بررسی شد اما با عوض شدن مسئولان پی گیری نشد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری پلیس با اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در محور سراوان به خاش و کشف یک تن و ۲۴۶ کیلو مواد افیونی خبر داد.
تعداد بستری‌ها در استان اردبیل در شبانه‌روز گذشته با بستری ۱۳۲ مبتلای جدید به کرونا در مراکز درمانی به ۸۵۴ نفر رسید.
کارشناس میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی همدان مطرح کرد:

تعزیه خوانی، مهم‌ترین مراسم همدانی ها در روز سوم عاشورا

کارشناس مردم‌شناسی میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی همدان گفت: تعزیه خوانی یکی از مهمترین برنامه های همدانی ها در روز سوم شهادت امام حسین علیه السلام است.
طی روزهای اخیر فیلمی با موضوع غارت جنگل در فضای مجازی دست به دست می‌شود اما منابع طبیعی مازندران با رد این مسئله معتقد است محموله های چوبی، مربوط به زراعت چوب است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از پیش‌بینی وزش باد به نسبت شدید و افزایش ابر برای برخی نقاط استان به ویژه مناطق شمالی رگبارهای خفیف باران در این استان خبر داد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

حل معضل بی‌آبی 34 روستا با دستان پرتوان قرارگاه پیشرفت سپاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حل مشکل آب شرب 34 روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان خبر داد.
کارشناس هواشناسی استان زنجان از افزایش ابر و بارش‌های رگباری باران در مناطق مختلف زنجان در ساعات بعدازظهر امروز خبر داد.