اخبار منتخب استان‌ها

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: موضوع قاچاق در سطح کشور یک مقوله متأثر کننده است که صدمات جبران ناپذیری به پیکره اقتصاد و اشتغال در کشور وارد می‌کند و یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، مسئولین عالی کشور و دستگاه قضایی  است.
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف ۶۲۴ قطعه اشیاء عتیقه در دورود

فرمانده انتظامی دورود از کشف ۶۲۴ قطعه اشیاء عتیقه با دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

کرونایی‌های بر تخت بیمارستان مرز ۶۰۰ بیمار را رد کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از گذشتن از مرز ۶۰۰ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های زنجان خبر داد و گفت: ۳۱ مورد از این آمار مربوط به بستری‌های مثبت روز گذشته است.
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان خبر داد:

سهم 2 درصدی کارگاه‌های صنعتی از ارزش افزوده در کل کشور

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه در سال 1397 ارزش افزوده کارگاه‌های صنعتی این استان سهمی معادل 2.07 درصد از کل کشور را به خود اختصاص داده گفت: استان زنجان از این حیث در رتبه 15 قرار گرفته است.
رئیس پلیس راهور استان فارس اعلام کرد:

اجرای طرح منع تردد در فارس


پلیس راهور استان فارس گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا، اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان فارس اجرایی و عملیاتی شده است.
آیین‌های سوگواری ماه محرم در گچساران متشکل از هیات های عزاداری با زبان‌ها و گویش‌های لری، ترکی، عربی، اصفهانی و بهبهانی و البته با رعایت دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال برگزاری است.
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از ممنوعیت 2 هفته‌ای خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر به منظور پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان خبر داد.
تا ساعت ۲۴ روز شنبه ششم شهریور ماه؛

زنجان ورود ممنوع خودروهای پلاک غیربومی شد

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از ممنوع بودن ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای این استان، خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

تزریق ۲۹۰ هزار دز واکسن کرونا به گروه‌های هدف

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از تزریق بیش از ۲۹۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۲۳۰ دز در نوبت اول و بیش از ۶۰ هزار دز نیز در نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.