مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر:

دام و طیور بوشهر رایگان واکسیناسیون می شوند

مهدی تنگستانی‌ گفت: عملیات واکسیناسیون رایگان دام و طیور و سمپاشی اماکن دامی برای مبارزه با بیماری‌های دامی در دهه فجر در دستور کار قرار دارد.
تصویر دام و طیور بوشهر رایگان واکسیناسیون می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی تنگستانی‌مکان صبح امروز در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان بوشهر یکی از طرح‌های مهم در این ایام پر برکت را ارائه عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها دانست و با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از برنامه‌های مهم در دهه فجر امسال است، اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر خدمات دامپزشکی به جامعه هدف رایگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی تیم‌های دامپزشکی در مناطق مختلف روستایی و عشایری خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات رایگان و حفظ و نگهداری سرمایه‌های روستاییان و عشایر و پویایی اشتغال خدمات تیم‌های دامپزشکی در قالب اردوهای جهادی انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر، با اشاره به اعزام تیم‌های جهادی از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران در روستاها و نقاط عشایر استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

تنگستانی‌مکان، از اجرایی شدن اردوهای جهادی در راستای مبارزه با بیماری‌های دامی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات واکسیناسیون رایگان دام و طیور و سمپاشی اماکن دامی در راستای مبارزه با بیماری‌های دامی در دهه فجر اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها مسئولان دامپزشکی شهرستان‌های مختلف استان بوشهر با مشارکت دیگر مسئولان با مراجعه و سرکشی به روستاها و مناطق عشایری مسائل و مشکلات آنها را بررسی و در راستای رفع آنها اقدام خواهند کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر، ویزیت رایگان دام و طیور را از دیگر برنامه‌ها اعلام و تصریح کرد: این مهم که در 2 بخش دولتی و خصوصی دنبال می‌شود برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت مواد غذایی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در جمعیت روستایی عشایری در برنامه‌ها قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

587019