اخبار منتخب استان‌ها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

اتمام لایروبی حوضچه تپه عباس آباد تا چند روز آینده

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: با اتمام لایروبی حوضچه تپه عباس آباد آب رودخانه همدان طی روزهای آتی وارد مدار تامین آب شرب شهر همدان می شود.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج زنجان:

مشکل آب شرب ۱۰ روستا حل شد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حل شکل آب شرب ۱۰ روستا طی فروردین تاکنون خبر داد.
نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌دره به ورود نیروهای غیرکارشناسی به مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت: این موضوع از مهم‌ترین دلایل نارضایتی مردم از شهرداری خرمدره به شمار می‌روند.

با تغییر وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان زنجان؛

طارم رخت نارنجی‌کرونایی بر تن کرد

اکنون شهرستان‌های طارم و ایجرود به رنگ نارنجی کرونایی و سایر شهرستان‌های به رنگ قرمز کرونایی قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم اعلام کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و متولدان ۱۳۷۰ به بالا می‌توانند جهت واکسیناسیون به مراکز تزریق کرونا مراجعه کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری همدان:

1100 تخت به ظرفیت مراکز اقامتی استان اضافه می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به برنامه ریزی هدفمند برای ایجاد زیرساخت ها برای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان، گفت: یک هزار و ۱۰۰ تخت به ظرفیت مراکز اقامتی و اقامتگاه های گردشگری سطح استان اضافه می شود.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران از در دست اقدام بودن عملیات ساخت ۱۲۵ مدرسه در قالب ۵۷۵ کلاس درس در این استان خبر داد.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تمام رانندگان تاکسی و مسافران ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا هستند اعلام کرد: شهروندان، موارد رعایت نکردن پروتکل‌ها در ناوگان حمل‌ونقل عمومی را گزارش دهند.
همزمان با هفته دولت؛

بلوار قدر همدان افتتاح شد

بلوار ۳۵ متری قدر همدان معبر ارتباطی است که منطقه خضر را به شهرک مدنی متصل می کند.