اخبار منتخب استان‌ها

رییس پارک ملی گلستان از ظرفیت بالای این پارک گفت و خاطرنشان کرد: باید با رعایت تمام نکات زیست محیطی از این ظرفیت‌ها راستای توسعه، ایجاد اشتغال و درآمد استفاده کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس آمارهای موجود تعدادی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم هنوز اقدامی برای سفارش کتب درسی انجام نداده‌اند که از والدین این دانش آموزان درخواست داریم که هرچه سریعتر نسبت به سفارش کتب درسی اقدام کنند.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونااستان:

فرمانداران هرگونه کمبود اکسیژن در هرمزگان را سریع اطلاع دهند

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان به اهمیت تامین به موقع اکسیژن مورد نیاز بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: فرمانداران بروز هرگونه کمبود اکسیژن در بیمارستان های استان را سریع اطلاع دهند تا پیگیری و رفع شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

ویژه‌برنامه‌های عاشورایی در زنجان اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان با ویژه‌برنامه‌های مختلف هر شب با محوریت سخنرانی موضوعی درباره حماسه عاشورا در کنار عزاداران خواهد بود.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مرگ دختر ۱۰ ساله در روستای آبچندار چین واقع در شهرستان بویراحمد هنگام تمیز کردن اسلحه ساچمه ای به دلیل در رفتن تیر خبر داد.
معاون صنایع دستی استان کرمانشاه:

احیاء ۵ رشته صنایع دستی در استان

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای احیاء ۵ رشته صنایع دستی در استان که در حال منسوخ شدن و فراموشی هستند، خبر داد.
شرکت توزیع نیروی برق قم با انتشار اطلاعیه‌ای برنامه اِعمال خاموشی احتمالی امروز بیستم مردادماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.
شهر نشینی ماحصل پیشرفت تمدن بشری است، که درصد آن در کشور ایران بیش از ۷۰ درصد است، اما همه شهرها از کیفیت مطلوب توسعه عمران شهری برخوردار نیستند.
ترویج مهارت‌آموزی و مهار مدرک‌گرایی می‌تواند به اشتغال‌زایی کمک کند کاری که در سمنان نتیجه خوبی داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مدیران ناتوان از پست خود کناره‌گیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:کسی که پستی را در دست می گیرد باید نهایت تلاشش را در رفع مشکلات داشته باشد و اگر می بیند که توانایی انجام این کار را ندارد از سمت و مدیریت خود کناره‌گیری کند.