استاندار اصفهان:

نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است

استاندار اصفهان گفت: حضور میدانی در بازار و حضور در جمع خریداران و فروشندگان را در روزهای پایانی سال با جدیت و مستمر دنبال کنید، این موضوع را در ستاد تنظیم بازار نیز به اعضاء ستاد تأکید شده است.
تصویر نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، در گردهمایی فرمانداران استان، ضمن تبریک ماه رمضان ماه بهار قرآن، اظهار کرد: بابت برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر ویژه‌ای از همه افرادی که در این راستا تلاش کردند به ویژه فرمانداران استان دارم.

وی ادامه داد: این دوره از تمامی ادوار انتخابات متفاوت بود زیرا دشمن تمام تلاش خود را کرد تا با تبلیغات مستمر، مکرر و پرحجم شرایط را مهندسی کند که حداقل مردم در انتخابات حضور یابند اما در این میدان که همه ظرفیت‌های رسانه‌ای با فرماندهی دشمن پیش می‌رفت، حضور مردم پای صندوق‌های رأی و برگزاری شایسته انتخابات جای تقدیر و قدردانی دارد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدا تلاش کردیم ذیل راهبردهای اساسی مقام معظم رهبری مجری انتخابات باشیم و هیچگونه جانبداری به فرد یا افرادی نداشته باشیم.

دکتر مرتضوی ادامه داد: تصور ما این است که هرگونه جانبداری در انتخابات بر ما حرام شرعی است و بر این مهم تأکید داشته و داریم.

وی ضمن تأکید بر حفظ ارتباط فرمانداران با تمامی افرادی که در برگزاری انتخابات نقش داشتند، عنوان کرد: شبکه‌‌ای که در راستای برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها شکل گرفت بایستی حفظ شود زیرا این مردم بودند که نقش اصلی انتخابات را ایفا کردند و اکنون نیز بایستی ارتباط مستمر با گروه‌های مردمی در دولت سیزدهم حفظ شود.

استاندار اصفهان با اشاره به روزهای پایانی سال و تأکید بر نظارت بر بازار در آستانه عید نوروز، گفت: صرفاً بر جلسات و نظارت تیم‌های ناظر، بازرس و ارزیاب بسنده نکنید و شخصاً شرایط بازار را رصد و جهت فراوانی اجناس در بازار تلاش کنید.

دکتر مرتضوی افزود: حضور میدانی در بازار و حضور در جمع خریداران و فروشندگان را در روزهای پایانی سال با جدیت و مستمر دنبال کنید، این موضوع را در ستاد تنظیم بازار نیز به اعضاء ستاد تأکید کرده‌ام.

وی در خصوص سفرهای نوروزی، متذکر شد: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها با نگاهی هم‌افزا همه بضاعت‌های ممکن را برای اسکان مسافران و سفرهای نوروزی به کار ببندند.

استاندار اصفهان همچنین حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و تأکید کرد در اجرای برنامه‌ها و سفرهای نوروزی، حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

منبع: استانداری

614126