جایزه ملی شهریار به شهردار اقبالیه تعلق گرفت

همزبان با روز شهردار، شهردار اقبالیه جایزه ملی شهریار را از دستان دکتر رجحانی،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین دریافت کرد.
تصویر جایزه ملی شهریار به شهردار اقبالیه تعلق گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ در همایش شهرداران استان قزوین، که با حضور استاندار،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین و شهرداران استان به میزبانی شهرداری اقبالیه در تالار ایرانیان برگزار گردید،جایزه ملی شهریار به شهردار اقبالیه تعلق گرفت و از مهندس میکائیل سلمانی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم هم اندیشی تخصصی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری های استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در ابتدای جلسه مهندس سلمانی شهردار اقبالیه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، شهرداران استان قزوین ، همراهان و دیگر حاضرین در جلسه، برگزاری این جلسه هم اندیشی را فرصتی مناسب در راستای تبادل نظر شهرداران استان قزوین در حوزه های مختلف مدیریت شهری دانست.

مهندس هوشنگ حیدری، رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه نیز ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، اظهار کرد: یکی از اتفاقات شایسته شورای ششم، برگزاری نشست‌های متوالی با موضوعات مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری است که این اقدام علاوه بر رفع موانع و مشکلات در این حوزه، منجر به اخذ تصمیمات متناسب با همان شرایط خواهد شد.

اسماعیلی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری عنوان کرد: لازمه موفقیت در انجام وظایف برای شهرداری‌ها وجود برنامه‌ریزی است، انتظار می‌رود همه شهرداران مطابق با چشم‌انداز تعریف شده، برنامه‌های منسجمی داشته باشند تا به اهداف تعریف شده دست یابند.

وی ادامه داد: ارتباط مؤثر با بدنه مردم نیز از جمله مواردی است که باید شهرداران به آن توجه داشته باشند، شرکت در جلسات مختلف، حضور در مساجد و رویدادهای مختلف مورد تاکید است.

گفتنی است در این جلسه پیرامون امور مختلف شهرداری ها به ویژه سرمایه گذاری و مشارکت ها تبادل نظر گردید.

منبع: پرسون

614138