اخبار منتخب استان‌ها

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان:

سرمایه‌گذاران در بخش هنر پیش‌قدم نمی‌شوند

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه در این استان به معنای واقعی سرمایه‌گذار در بخش‌های هنری نداریم گفت: شاید سرمایه‌گذاری در این زمینه یک ریسک تلقی شود.
نسخه موبایلی اپلیکیشن کمک‌های اولیه، توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و ترجمه و مدیریت جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

۲۷۶ پرونده گران‌فروشی تشکیل‌ شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تشکیل ۲۷۶ پرونده گران‌فروشی خبر داد و گفت: این مهم بیشترین تخلف اصناف در زنجان است.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در یک سال گذشته برای ۸۰ فیلم کوتاه در استان پروانه ساخت صادر شده است، گفت: این فیلم‌های کوتاه به صورت مستند و داستانی تهیه و تولید می‌شوند.
عملیات اجرایی پروژه ساخت بازارچه اصلی ساحلی دیلم استان بوشهر که براثر آتش سوزی در سال گذشته تعطیل شده بوده روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان و مالکان واحدهای تجاری آغاز شد.
فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد خبر داد؛

مهار آتش سوزی در بهاباد

فرمانده حوزه مقاوت بسیج شهید محلاتی بهاباد از مهار آتش سوزی دراطراف رودخانه شوربخش مرکزی این شهرستان خبرداد
شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای روز یکشنبه، بیست و یکم شهریورماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.
مزدم آذربایجان شرقی از دولت می‌خواهند طرح انتقال آب ارس به تبریز را با تزریق اعتبار تکمیل کند. خط ۱۳۵ کیلومتری انتقال آب رودخانه مرزی ارس به تبریز و شهرها و روستاهای سر راه، با گذشت هشت سال هنوز ۳۵ کیلومتر پیشرفت فیزیکی دارد
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه متاسفانه در دوره‌های مختلف شهرداری و شورای شهر بدعت‌های نامناسبی در سطح شهر گذاشته شده گفت: شهرداری باید جلوی این بدعت‌ها را بگیرد.
رئیس پلیس راه لرستان تاکید کرد؛

انسان، خودرو و جاده سه‌ ضلع مثلث حوادث رانندگی

رئیس پلیس راه لرستان، انسان، خودرو و جاده را سه ضلع مثلث حوادث رانندگی برشمرد و گفت: عامل انسانی و رانندگی موثرترین عامل در کاهش یا افزایش سوانح رانندگی است.
فرمانده انتظامی کوهدشت عنوان کرد؛

کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی الیگودرز مطرح کرد؛

کشف ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شهرستان الیگودرز خبرداد.
رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس از افزایش ۱۰۰ تا ۷۰۰ درصدی هزینه‌های نانوایی‌های این شهرستان مانند بیمه، دستمزد و مواد اولیه در ۲ سال گذشته خبر داد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار لرستان در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا از فراهم آمدن شرایط واکسیناسیون برای هم استانی ها خبر داد و خواستار حضور مردم در مراکز واکسیناسیون در رابطه با تزریق واکسن شد.

هشتمین دوره جشنواره ملی برندهای برتر محبوب در بخش های مختلف در بیش از 100 گروه کالا و خدمات، 12 مردادماه برگزار و شرکت مخابرات ایران به عنوان برند محبوب و برگزیده کشور در گروه کالا و خدمات و در بخش شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، انتخاب شد.