اخبار منتخب استان‌ها

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان خبر داد:

سهم 2 درصدی کارگاه‌های صنعتی از ارزش افزوده در کل کشور

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه در سال 1397 ارزش افزوده کارگاه‌های صنعتی این استان سهمی معادل 2.07 درصد از کل کشور را به خود اختصاص داده گفت: استان زنجان از این حیث در رتبه 15 قرار گرفته است.
رئیس پلیس راهور استان فارس اعلام کرد:

اجرای طرح منع تردد در فارس


پلیس راهور استان فارس گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا، اجرای طرح ممنوعیت تردد در استان فارس اجرایی و عملیاتی شده است.
آیین‌های سوگواری ماه محرم در گچساران متشکل از هیات های عزاداری با زبان‌ها و گویش‌های لری، ترکی، عربی، اصفهانی و بهبهانی و البته با رعایت دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در حال برگزاری است.
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از ممنوعیت 2 هفته‌ای خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر به منظور پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان خبر داد.
تا ساعت ۲۴ روز شنبه ششم شهریور ماه؛

زنجان ورود ممنوع خودروهای پلاک غیربومی شد

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان از ممنوع بودن ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای این استان، خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

تزریق ۲۹۰ هزار دز واکسن کرونا به گروه‌های هدف

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از تزریق بیش از ۲۹۰ هزار دز واکسن کرونا در استان خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۲۳۰ دز در نوبت اول و بیش از ۶۰ هزار دز نیز در نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام کرد: 18 مرکز معاینه فنی خودرو در این استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴ مرکز مخصوص معاینه فنی خودروهای سبک است و چهار مرکز به معاینه فنی خودروهای سنگین اختصاص دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر لزوم فراگیر شدن واکسیناسیون علیه کرونا در استان یزد گفت: تمام دستگاه‌ها امکانات خود را برای اجرای سریعتر این طرح در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه روند بستری‌ها و فوتی‌ها روزانه در استان بوشهر افزایش یافته است؛ گفت: فوتی‌های کرونایی اکنون روزانه به بیش از ۲۰ نفر رسیده و تنها در ۲۴ روز مرداد ۲۰۰ مورد فوتی ثبت شده است.