‍رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین خبر داد:

آتش سوزی در این استان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

دکتر اکبری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت :آتش سوزی در یک واحد اداری _ تجاری در قزوین ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت.
تصویر آتش سوزی در این استان ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ دکتر یوسف اکبری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین در خصوص این حادثه اظهار کرد: در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ تماسی با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی قزوین گرفته شد که تماس اولیه حاکی از آتش سوزی در یک واحد اداری - تجاری در خیابان فلسطین شهر قزوین داشت.

وی افزود: در ابتدا سریعا شش آمبولانس، یک موتورلانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که در ادامه تعداد آمبولانس ها به هشت آمبولانس جهت انجام اقدامات درمانی برای مصدومین احتمالی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه در لحظات اول دکتر اکبری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین و مهدی کاکاوند مدیر عملیات وقت اورژانس نیز جهت فرماندهی صحنه به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه ۱۳ مصدوم داشت، که ده مصدوم از افراد واحدهای مختلف دچار مشکل تنفسی شده بودند که توسط کارشناسان اورژانس اقدامات درمانی سریعا آغاز گردید و بلافاصله اقدامات حمایتی جهت حفظ راه هوایی برای مصدومین انجام شد.سه مصدوم نیز که دچار ضعف و بی حالی شده بودند در محل حادثه اقدامات درمانی انجام شد.
لازم به ذکر است ده مصدوم حادثه توسط اورژانس پیش بیمارستانی قزوین به بیمارستان رجایی قزوین منتقل شدند. اتوبوس آمبولانس اورژانس نیز در حال آماده‌باش در محل حادثه حاضر شد تا در صورتی که حادثه مصدومین بیشتری داشت، آن‌ها را به بیمارستان انتقال دهد.

789995

سازمان آگهی های پرسون