اخبار منتخب استان‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا در قزوین ۹ قربانی گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 150 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.
رئیس حفاظت محیط زیست ازنا مطرح کرد؛

دستگیری شکارچی سابقه دار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا از دستگیری یک نفر متخلف غیرمجاز از شکارچیان سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و غرب هرمزگان گفت: شب گذشته، موتور لنج باری که از شارجه به مقصد بندر دیر استان بوشهر در حال دریانوردی بوده به دلایل نامعلومی در حوالی جزیره سیری غرق و ۵ نفر ازسرنشینان آن نجات یافتند.
مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان خبر داد:

کاهش 70 درصدی مشتریان به علت وقوع شرایط کرونایی

مدیرعامل شرکت تعاونی چاقوسازان زنجان از کاهش 70 درصدی مشتربان به علت وقوع کرونا خبر داد و گفت: این در حالی است که این شرکت با فروش چاقوهای اعلا و درجه یک توانسته بود اعتماد مشتریان را از سراسر کشور جلب کند.
معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به واکسیناسیون 90درصدی مددجویان در مراکز نگهداری شبانه‌روزی این نهاد، گفت: 200 کپسول اکسیژن به صورت امانت در اختیار مددجویان مبتلا به کرونا قرار گرفته است.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از اجرای ششمن مرحله مواسات و همدلی کارکنان ناجا در استان خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله ۱۱۴ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

جلوی تبدیل تنش آبی به تنش اجتماعی را گرفتیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به شرایط سخت تأمین آب در تابستان امسال، اظهار کرد: کمبود ۴۳۰۰ لیتری آب در هر ثانیه از روزهای گرم سال جاری موجب شد تا برای نخستین بار در طول فعالیت این شرکت، با استفاده از تانکرهای سیار به شهروندان اصفهانی آبرسانی شود
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

پروژه آب شرب بن_بروجن امسال باید به بهره برداری برسد

احمد راستینه گفت: پروژه آب شرب بن_بروجن با پیشرفت ۸۰ درصد امسال باید به بهره برداری برسد و هیچ مقامی حق ندارد حقوق مردم را پایمال کند.

۸۰ درصد محصول ذرت علوفه‌ای فریدن به شهرهای هم‌جوار صادر می‌شود. مدیر جهاد کشاورزی فریدن با اعلام این خبر گفت: امسال ۹۰هزار تن ذرت علوفه‌ای از مزارع فریدن برداشت می‌شود. مظاهر امینی افزود: برداشت ذرت علوفه‌ای از سطح زیر کشت هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی شهرستان فریدن به‌صورت مکانیزه با ۲۰ دستگاه چاپر، آغاز شده است.
22 شهریورماه، سالروز انتصاب هجدهمین استاندار هرمزگان

عملکرد فریدون همتی چگونه بوده است؟

این مطلب نگاهی است به کارنامه فریدون همتی هجدهمین استاندار هرمزگان.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

تأمین زمین مورد نیاز ساخت مسکن طرح اقدام ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه همه زمین‌های مربوط به ساخت مسکن طرح اقدام ملی در استان زنجان تامین شده گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد.