اخبار منتخب استان‌ها

فرمانده انتظامی پلدختر مطرح کرد؛

کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر ازدستگیری سارق و کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه توسط پلیس این شهرستان خبر داد.
مدیرعامل بورس‌ منطقه‌ای زنجان:

فروش سهام از خرید سبقت گرفت

مدیرعامل بورس‌ منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه ۴۷ درصد معاملات این منطقه طی هفته گذشته به خرید اختصاص یافت گفت: ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.
جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

یک حادثه تلخ رانندگی سه تبعه افغان را به کام مرگ کشاند

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بر اثر بروز یک حادثه تلخ رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین، سه تبعه افغان جان باختند گفت: سه نفر دیگر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

کشف 4 هزار قطعه دیسک صفحه قاچاق

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی لرستان سواری سمند حامل 4 هزار قطعه دیسک صفحه قاچاق به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال در محور خرم زال توقیف شد.
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در کمیته تخصصی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی قم مقرر شد تمامی مادران باردار بالای ۱۸ سال که سه ماه اول بارداری را گذرانده‌اند بر علیه کرونا واکسینه شوند.
بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده؛

رخت قرمز کرونایی بر تن ۶ شهرستان زنجان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده ۶ شهرستان استان قرمز و ۲ شهرستان دیگر نارنجی است گفت: این موضوع بیانگر آن است که شهروندان زنجانی باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی کرونایی را رعایت کنند.
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

اغلب موسسان مدارس غیردولتی از فرهنگیان بازنشسته هستند

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: استقبال معلمان بازنشسته از تاسیس مدرسه غیرانتفاعی در زنجان خوب بوده است.
رییس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از کسب رتبه دوم کنکور مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان آلمانی توسط مهدی سهندی از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان خبر داد.
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری زنجان:

بازنگری طرح هادی برای۲۱۱ روستا انجام شد

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری زنجان از انجام بازنگری طرح هادی برای ۲۱۱ روستا در زنجان با همکاری بنیاد مسکن خبر داد.
رییس هیات سوارکاری استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات پرش با اسب؛ منوط به خروج از وضعیت قرمز

رییس هیات سوارکاری استان زنجان بان اینکه برگزاری مسابقات پرش با اسب؛ منوط به خروج از وضعیت قرمز است بیگفت: اگر وضعیت کرونایی زنجان به شکل نارنجی درآید در این صورت مسابقات استانی پرش با اسب به میزبانی شهر زنجان برگزار خواهد شد.
رئیس جهادکشاورزی سلطانیه خبر داد:

کشت ارزن؛ راهکاری موثر در رفع نیاز دامداران

رئیس جهادکشاورزی سلطانیه با بیان اینکه کشت ارزن؛ مرهمی بر کمبود علوفه دامی در سلطانیه است گفت: کشت ارزن می‌تواند راهکاری موثر در رفع نیاز دامداران به علوفه باشد.

مدیر بورس منطقه سمنان از معامله ۳۱ میلیون و ۹۸ هزار و ۳۳۵ سهم به ارزش بیش از ۲۶۲ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال هفته گذشته در بورس سمنان خبر داد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی آبادان از پایان عملیات مهارآلودگی ناشی از مشتقات نفت در اروندرود پس از چهار روز تلاش تیم عملیات مقابله با آلودگی بندر آبادان خبر داد.
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز کشت کلزار در سطح یک‌هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت:۹۰ درصد روغن مصرفی کشور وارداتی است و توسعه کشت دانه‌های روغنی از برنامه‌های مهم وزارت جهادکشاورزی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس آخرین گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، جم، کنگان و تنگستان از حالت قرمز خیلی پرخطر به نارنجی پرخطر؛ تمام شهرستان‌های استان از حالت پرخطر کرونایی خارج شدند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور مطرح کرد؛

شهید آیت الله مدنی قهرمان حکمت و عقل عملی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: شهید آیت الله مدنی ره قهرمان حکمت و عقل عملی و استاد به تمام معنای مطرح در عرفان اسلامی بودند.
روند کاهشی شیوع کرونا در استان اردبیل که از چند روز قبل شروع شده، همچنان ادامه دارد به طوری که با کاهش چشمگیر شمار مبتلایان جدید و افراد بستری همزمان، امیدواری برای مهار موج پنجم شیوع کووید.۱۹ در این استان افزایش یافته است.