همدان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان تأکید کرد؛

ممنوعیت شنا در دریاچه سدها و تاسیسات آبی استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: متاسفانه علیرغم هشدارهای اعلام شده قبلی مبنی بر ممنوعیت شنا در دریاچه سدها و تاسیسات آبی استان همچنان شاهد غرق شدن ۳ نوجوان ظرف یک هفته گذشته در سد اکباتان هستیم.
یک فعال حوزه گردشگری با بیان اینکه متأسفانه در جستجوی گوگل غار علیصدر به عنوان غار تعطیل شناخته شده است، مطرح کرد: مسئولان به اشتباه اسم غار علیصدر را بهشت خاموش گذاشته‌اند در حالی که علیصدر خاموش نیست و ما خاموشیم اگر علیصدر بهشت است که نمی‌تواند خاموش باشد!
هشتمین دوره جشنواره ملی برندهای برتر محبوب در بخش های مختلف در بیش از 100 گروه کالا و خدمات، 12 مردادماه برگزار و شرکت مخابرات ایران به عنوان برند محبوب و برگزیده کشور در گروه کالا و خدمات و در بخش شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، انتخاب شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور مطرح کرد؛

شهید آیت الله مدنی قهرمان حکمت و عقل عملی

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: شهید آیت الله مدنی ره قهرمان حکمت و عقل عملی و استاد به تمام معنای مطرح در عرفان اسلامی بودند.
مدیر شهرداری منطقه دو همدان گفت: شهرداری منطقه دو همدان تحقق توسعه پایدار و متوازن با اجرای پروژه های فرامنطقه ای را از اهداف خود می داند و با 1400 هکتار وسعت خدماتی به سه ناحیه و 18 محله خدمات ارائه می دهد.
طی مراسمی در شهرستان ملایر تنها شهر المپیکی غرب کشور در استان همدان با حضور تنی چند از مسئولین، پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان همدان و شهرستان رئیس جدید هیئت کشتی این شهرستان منصوب شد.
کلا مطالبه‌گری امری اجتماعی است؛ لذا فرد یا افرادی که مطالبه‌ای را مطرح می‌کنند باید قبل از هر اقدامی به آن مطالبه شکل روشنی بدهند و الزامات مطالبه‌گری‌های اجتماعی را بدانند.
در فضای مجازی که در واقع تبدیل به فضای حقیقی شده است؛ بیشتر و بهتر با هم گفتگو کنیم و حرف بزنیم. برای هم وقت بگذاریم و روابط عمومی خود را با نکات پرمعنی، محترمانه و عاشقانه تقویت کرده و با هم درست حرف بزنیم.
اعتراض تعدادی از پرسنل شرکت علیصدر همدان؛

نامشخص بودن زمان بازگشایی غار علیصدر

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان از نامشخص بودن زمان بازگشایی غار علیصدر خبر داد و گفت: کلیه پرسنل این شرکت به بیمه بیکاری معرفی شده اند.