همدان

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه بیمه سلامت هیچ بدهی از سال گذشته به مراکز دولتی، دانشگاهی ندارد، گفت: ارسال برخی از اسناد دانشگاهی برای پرداخت مطالبات به موقع نیست و امیدواریم با توجه بیشتر پرداخت ها همچنان به روز باشد.
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان:

۵۶ درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: در حال حاضر تقریبا ۵۶ درصد جمعیت استان عضو بیمه سلامت هستند که بیشترین  افراد نیز در صندوق روستایی عضویت دارند که شامل بیش از ۵۵۰ هزار نفر می‌شوند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بازرسی سه هزار و ۹۱۸ کیلومتر به منظور شناسایی و رفع نشت مرئی شیرآلات و لوله‌های شبکه توزیع خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۴۴۳ رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی شد که از این تعداد ۴۴۲ انشعاب تبدیل به مجاز و ۸۲۶ رشته انشعاب به طور کامل قطع شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به تأثیر واکسیناسیون در گروه سنی بالای ۶۰ سال گفت: با واکسیناسیون، در پیک پنجم، شاهد کاهش آمار افراد بستری شده در بیمارستان بوده‌ایم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز ثبت نام در ۶۱ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی فصل پاییز این کانون در سطح استان خبر داد و گفت: ثبت نام این کارگاه‌ها که هفتمین فصل برگزاری خود را تجربه می‌کند در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نشانی «hamedan.kpf.ir» صورت می گیرد و تا پایان مهر ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای ۱۶ مانور عملیاتی برق برای مدیریت بحران ها و رفع مشلات شبکه طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: از مجموع مانورهای انجام شده ۶ مانور در راستای تعدیل روشنایی معابر، چهار مانور برای جمع‌آوری ماینرها و برق‌های غیرمجاز، ۲ مانور در راستای تعمیرات فیدرهای ۲۰ کیلوولت و در راستای اصلاح ولتاژ، اصلاح مهاری پایه‌های خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف، رفع کجی پایه‌های معابری و تنظیم ساعت فرمان نیز هر کدام یک مانور عملیاتی اجرا شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اعلام آغاز اجرای طرح پزشک خانواده شهری برای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در استان گفت: پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع سبب دسترسی این بیمه شدگان به خدمات در بخش خصوصی می شود‌.
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد:

راه‌اندازی شورای مُزد فرش دستبافت

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: شورای مُزد فرش دستباف این استان راه‌اندازی شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان همدان میزبان حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی مشاور مدیر عامل بانک در امور ایثارگران بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ابراز داشت: امروز به دلیل عملکرد نامناسب برخی مدیران غیربومی مطالبه مردم استان حضور مدیران بومی در استان و افرادی از جنس فرزندان خود استان است افرادی که مردم را بفهمند و دلسوز آنها باشند.
همدان از لحاظ جمعیت چهاردهمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌آید و در مرداد سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران معرفی شد.