همدان

وزیر کشور ضمن بازدید از خط انتقال آب اضطراری به همدان، بیان کرد: در مرحله اول تا هفته آینده این مشکل به شکل اضطراری حل می‌شود و تا چند هفته آینده به طور کامل حل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام ۸ تانکر آب به همدان به منظور کمک رسانی به شهروندانی که با معضل کمبود آب رو به رو هستند، خبر داد.
انتقاد علی‌اکبر نظری عضو شورای شهر همدان از مدیران:

بی تدبیری مدیران عامل بحران آب همدان است/ دادستان برای ترک فعل مدیران ورود کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از شرایط بحران کم‌آبی در همدان، گفت: بحران به وجود آمده به دلیل بی تدبیری مدیران استان است که می طلبد دادستان بخاطر ترک فعل این مدیران ورود پیدا کند.
برداشت‌های بی‌رویه از آب های رودخانه هاو سفره‌های آب زیرزمینی توسط بخش مصرف خانگی و کشاورزی و صنعتی سبب شده است طی ۲5 سال، سطح آب‌های زیرزمینی شهرستان نهاوند حدود 16 متر کاهش پیدا کند که ادامه این روند یک تهدید جدی برای دشت زیبای نهاوند با حدود 75 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و خطر نابودی سایت های پرورش ماهی قزل آلا محسوب می‌شود.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۹ زندانی زن با شعار «زندان جای مادران نیست» توسط یک خیر در همدان خبر داد.
دارنده مدال طلای ایران در مسابقات بین‌المللی موی‌تای:

ورزشکاران رزمی عصبی و خشن نیستند/ ماجرای افتخارات ملی

داوود عبدالمالکی، مربی موی‌تای و مسعود عبدالمالکی، ورزشکار موی‌تای مهمانان دیشب شب‌نشینی بودند؛ این دو برادر با حضور در برنامه از تجربیات خود در رشته ورزشی بوکس تایلندی صحبت کردند و ماجرای افتخارات ملی خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشتند.
مراسم یادواره 850 شهید سرافراز و نیز بزرگداشت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی با حضور پرشورخانواده های معظم شهدا،ایثارگران، مردم انقلابی و مسئولین استانی و شهرستانی در مصلی بزرگ نهاوند برگزار شد.