ترددهای اربعین در جاده‌های همدان افزایش ۷ درصدی داشت

رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش هفت درصدی ترددهای اربعین در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: در طرح اربعین امسال (۲۷ مرداد تا ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲) ۲۲میلیون تردد با سامانه‌های تردد شمار به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش داشته است.
تصویر ترددهای اربعین در جاده‌های همدان افزایش ۷ درصدی داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: امسال برای جابه‌جایی زوار اربعین هزاران دستگاه از ناوگان حمل ونقل عمومی شامل: اتوبوس، میدل باس و سواری برای جابه‌جایی زائرین استفاده شد که این جابه‌جایی‌ها نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشت.

وی تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده امسال شاهد کاهش جانباختگان تصادفات جاده‌ای در محورهای استان به میزان ۴۱ درصد بودیم که این نشانگر اقدامات موثر و جهادی همه دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه پلیس راه و... بوده است.

فکری یادآور شد: امسال برای اولین بار اجرای خط کشی دو جزئی و خط کشی بصورت سه خطه در محورهای شریانی استان انجام شد که در همین راستا هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط‌کشی، ۱۰۰ مورد ایمن سازی تقاطع‌ها، ۲۶۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۵۲ مورد آشکارسازی و رفع نقاط حادثه خیز، نصب ۱۰ کیلومتر نیوجرسی، نصب و تعمیر ۸ هزار و ۸۰۰ عدد تابلو و علائم،نصب ۱۴ کیلومتر روشنایی در گردنه اسدآباد، نصب ۷۰ بنر ترافیکی و ... در سطح محورهای مواصلاتی استان همدان اجرا شد.

510112