معاون فرماندار نهاوند:

تعیین تکلیف مسکن فرهنگیان نهاوند براساس داشته‌های شهرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان نهاوند گفت: موضوع مسکن فرهنگیان از استخوان‌های لای زخم است که برای دولت سیزدهم به ارث مانده است که با تشکیل نشست و پیگیری در صورت وجود زمین در شأن فرهنگیان، اقدام و براساس داشته‌های شهرستان تعیین‌تکلیف شود.
تصویر تعیین تکلیف مسکن فرهنگیان نهاوند براساس داشته‌های شهرستان

به گزارش سایت خبری پرسون، شهروز کیانی شنبه ۳ تیر در شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، اظهار کرد: مقرر شده پنج زمین چمن مصنوعی و دو زمین ورزش‌های ساحلی در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس شهرهای نهاوند، گیان و برزول ساخته ‌شود.

وی افزود: دستگاه‌هایی که در این طرح مسئولیت دارند، باید پیگیری شوند تا تعهداتشان را انجام دهند چراکه در طرح شهید سلیمانی اگر کار جدی انجام می شد اکنون باید این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسید.

کیانی تصریح کرد: شهرداری، راهداری و اداره صمت در این طرح وظیفه دارند و تعهداتی قبول کرده‌اند که باید پیگیری و اجرا شود و از ظرفیت خیرین در تکمیل این طرح‌ها هم استفاده شود.

وی در ادامه به پروژه مسکن فرهنگیان در نهاوند اشاره کرد و گفت: مسکن فرهنگیان از استخوان‌های لای زخم است که برای دولت سیزدهم به ارث مانده است که با تشکیل نشست و پیگیری در صورت وجود زمین در شأن فرهنگیان اقدام و براساس داشته‌های شهرستان تعیین‌تکلیف شود.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند تأکید کرد: آموزش و پرورش مصوبات این شورا را به جد پیگیری و برای پروژه‌های نیمه‌تمام زمان‌بندی مشخص کند و از فرصت تابستان برای اتمام و تکمیل این پروژه‌ها استفاد شود.

به گفته وی، اداره‌کل نوسازی استان نیز باید در جلسات آموزش و پرورش شهرستان حضور یابد و پروژه‌هایی که مربوط به آنها است را پیگیری و تکمیل کند.

کیانی یادآور شد: قبل از آغاز سال‌تحصیلی تکلیف مدارس و دانش‌آموزان هر منطقه مشخص شود تا مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید و نگرانی آنها مرتفع شود.

وی با بیان اینکه در ثبت‌نام دانش‌آموزان باید تمام تلاش بر جلب رضایت اولیاء و دانش آموزان باشد، مطرح کرد: قبل از جابه‌جایی مدارس و در زمینه ساماندهی مدارس شرایط و نحوه آن حتما اطلاع‌رسانی شود.

منبع: ایسنا

490746