کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

اعمال محدودیت‌ برای تردد مسافر از مرز پرویز خان

اعمال محدودیت‌های کرونایی سبب کاهش یافتن تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان شده و تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان بدون برگه تست کرونا امکان پذیر نیست.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه خبر داد؛

استقرار 2هزار صندوق جمع آوری فطریه در استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به نزدیکی عید سعید فطر گفت: ۲ هزار پایگاه (صندوق) ثابت و سیار برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در سطح استان برپا می‌شود.
رئیس پلیس راهور کرمانشاه خبر داد؛

جریمه های سنگین برای خودروهای غیر بومی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از جریمه ۲ تا ۱۰ میلیون ریالی خودروهای غیربومی در شهرهای این استان خبر داد.
مدیر دستگاه قضا در استان کرمانشاه گفت: سیاست کلی قوه قضاییه این است که دستگاهی در تراز انقلاب اسلامی باشد و طبق فرموده حضرت آقا سه خصیصه مردمی بودن، ضد فساد و انقلابی بودن در آن موج بزند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

به زودی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا مشخص و مجهز خواهد شد

حوزه معاونت بهداشتی و کادر بهداشت خط مقدم واکسیناسیون است و با اجرای واکسیناسیون کرونا کار بسیار بزرگی در راستای مقابله با کرونا انجام خواهد شد است.
یادداشت/قدمت این سازه عظیم تاریخی بنا به روایتی به دوران شاه عباس صفوی دوم باز می گردد، که می توان این کاروانسرا را هم در زمره زنجیره نهصدو‌ نودو نهمین کاروانسراهای ساخته شده در دوران صفویه به شمار  آورد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع اسلحه در کرمانشاه و کشف 46 قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.
در تعطیلات عید سعید فطر از ظهر سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه تمامی راه‌های ورودی و خروجی استان کرمانشاه برای جلوگیری از مسافرت مردم مسدود می‌شود.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد و تصویب منطقه آزاد قصرشیرین می‌تواند یک نقطه عطفی در تاریخ کرمانشاه باشد.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از بیماری بروسلوز (تب مالت) به عنوان یکی از مرموزترین بیماری‌های شناخته شده مشترک بین انسان و حیوان یاد کرد و گفت: این بیماری به دلیل چهره‌های متفاوتی که از خود نشان می‌دهد، به بیماری هزارچهره معروف است.
روز قدس نماد صف بندی حق در برابر باطل، عدل در مقابل ظلم و آیینه تمام نمای اتحاد و همدلی میان ملل عزتمند مسلمان است.
از مجموع هزار و یازده نفر داوطلب ثبت نام شده در این دوره انتخابات شوراهای شهر، 895 نفر از فیلترهای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان عبور کرده و تایید شده اند،  170 نفر نیز رد صلاحیت شده و برای بررسی مجدد به هیات های نظارت استان طرح شکایت کرده اند
برگزاری مرحله چهارم سفره مهربانی و پویش "سفره‌ای به وسعت ایران" درکرمانشاه؛

توزیع ده هزار بسته معیشتی به نیازمندان

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: تحویل این بسته‌ها به محرومین موجبات شادی و خوشحالی آن خانواده‌ها را فراهم می‌کند و همانطور که امام راحل(ره) در وصیت خود به حاج احمد فرمودند:  بالاترین مستحب در اسلام خدمت به مردم است.
با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

قصرشیرین منطقه آزاد تجاری شد

تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد تجاری ثمرات اقتصادی فراوانی را برای استان کرمانشاه به همراه خواهد داشت.
یادداشت/جدای از ماهیت واقعی برجام و اینکه بر اساس این توافق، ایران ذخایر اورانیم غنی شده متوسط خودش را پاکسازی خواهد کرد و ذخیره‌سازی اورانیوم با غنای کم را تا ۹۸ درصد قطع می‌کند،
در سال گذشته با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش تعداد تماس‌ها، مشاورین در سه شیفت کاری و از ساعت 8 صبح تا 12 شب مشغول به به فعالیت در تمامی روزهای هفته شدند