مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:

تلاش برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تیم مدیریتی استان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و این اداره کل برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به صورت جدی در حال تلاش هستند.
تصویر تلاش برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تیم مدیریتی استان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و این اداره کل برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به صورت جدی در حال تلاش هستند.

صابر رحیمی گفت: در چند ماه اخیر تلاش های زیادی برای بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور انجام گرفته و تقریبا همه مسوولان مرتبط با این قضیه پای کار بوده اند.

وی ادامه داد: در این راستا حتی همراه با آقای بازوند استاندار کرمانشاه نیز دیداری با رییس فدراسیون داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم و آقای عزیزی خادم نظر مساعدی برای بازگشت دوباره نماینده فوتبال کرمانشاه به لیگ داشت.

رحیمی تصریح کرد: پس از آن دیدار مدیران راهیان هم مستندات لازم را مجددا به فدراسیون ارائه کردند، مستنداتی که شامل صدور حکم و رای دستگاه قضائی و دیوان عالی کشور مبنی بر لزوم بازگشت این تیم به مسابقات لیگ آزادگان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین از ورود مجمع نمایندگان استان به موضوع بازگشت راهیان به رقابت های لیگ اشاره کرد و گفت: آن ها نیز در سطح ملی پیگیری های لازم را برای انجام این کار داشته اند و همچنان هم پای کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول حق قانونی این تیم است، گفت: مساله بازگشت راهیان به مسابقات تبدیل به یک مطالبه عمومی از سوی مردم شده است که امیدوارم فدراسیون و افراد ذی نفوذ در این رابطه هرچه سریعتر شرایط بازگشت راهیان را فراهم کنند.

رحیمی تصریح کرد: مردم فوتبال دوست کرمانشاه بی صبرانه منتظر قطعی شدن حضور راهیان در رقابت های دسته اول هستند و ما مسوولان هم وظیفه داریم این موضوع را تا لحظه آخر به صورت جدی پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: به مردم استان قول می دهم با همه توان موضوع بازگشت راهیان به لیگ را پیگیری کنم تا ان شالله شاهد حضور دوباره این تیم در مسابقات دسته اول باشیم.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت‌ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد ، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ - ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

منبع :ایرنا

329072

مطالب مرتبط