اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در پاوه

سرپرست فرمانداری پاوه از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در قالب کمک فنی و اعتباری برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در این شهرستان خبر داد.
تصویر اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در پاوه

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه از اختصاص ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در قالب کمک فنی و اعتباری برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در این شهرستان خبر داد.

بالایی سرپرست فرمانداری در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: این میزان اعتبار در راستای حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا وبه منظور جبران تا ۵۰ درصد سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات به سه دستگاه جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان اختصاص یافته است، ادامه داد: این کمک اعتباری امکان جذب حداقل ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری را در شهرستان فراهم می‌کند.

سرپرست فرمانداری پاوه ازدستگاه‌های اجرایی خواست طرح‌های دارای مزیت، توجیه فنی، اقتصادی و مالی را که امکان بهره برداری تا تیرماه ۱۴۰۱ را داشته باشند، معرفی کنند.

بالایی اضافه کرد: جلسات شورای اشتغال در پاوه به صورت مستمر برگزار می‌شود و مدیران اجرایی تا حصول نتیجه باید پیگیری های لازم را انجام دهند.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع:ایرنا

329092