مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛

واکسیناسیون 40 درصدی فرهنگیان کرمانشاهی علیه کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فرهنگیانی که محل سکونت و خدمت آن‌ها یکی نیست می‌توانند با مراجعه به ایستگاهی محل سکونت که غیر از محل خدمت است و وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی، واکسن تزریق کنند
تصویر واکسیناسیون 40 درصدی فرهنگیان کرمانشاهی علیه کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، مجیدیزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر جمعیت 35 الی 40 درصدی از جامعه فرهنگیان استان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

مجید یزدان‌پناه در گفت‌وگویی در کرمانشاه، ضمن تبریک روز خبرنگار در خصوص روند واکسیناسیون جامعه فرهنگیان در استان، اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان از یکشنبه هفته گذشته در استان شروع شده و هم‌اکنون هم در حال انجام است.بیش از ۳۵ درصد فرهنگیان کرمانشاهی واکسینه شدند

وی ادامه داد: تاکنون سه پایگاه تزریق واکسیناسیون در شهر کرمانشاه در نواحی سه‌گانه در محل دبیرستان شیمیایی، سالن ورزشی بعثت و کانون فرهنگی امام خمینی (ره) در ناحیه سه و در سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر جمعیت ۳۵ الی ۴۰ درصدی از همکاران فرهنگی اعم از پرسنل اداری، آموزشی، سریداران، خدمت‌گذاران و مدارس غیردولتی با توجه به رضایت و احساس و علاقه قلبی خود در راستای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به ایستگاه‌های تزریق مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: فرهنگیانی که محل سکونت و خدمت آن‌ها یکی نیست می‌توانند با مراجعه به ایستگاهی محل سکونت که غیر از محل خدمت است و وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی، واکسن تزریق کنند.

یزدان‌پناه با اشاره به استقبال خوب جامعه فرهنگیان از واکسن برکت، گفت: فرهنگیان تا پایان مردادماه دُز اول را تزریق خواهند کرد و در شهریورماه نیز تزریق دُز دوم انجام خواهد شد.

وی در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان، گفت: تاکنون در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان هیچگونه ابلاغیه و بخشنامه‌ای به ما نشده است.

یزدان‌پناه در پایان با اظهار امیدواری، خاطرنشان کرد: امید است با واکسیناسیون جامعه فرهنگیان علیه کرونا، زمینه‌ای برای بازگشایی مدارس در سال جدید فراهم شود.

منبع: فارس

330097