مجتبی فاطمی‌نسب:

ارائه برنامه و طرح‌های کلی برای رفع مشکلات شهرستان گیلانغرب کافی نیست

امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: بازگشایی مرز سومار در دولت سیزدهم باید مورد توجه قرارگیرد.
تصویر ارائه برنامه و طرح‌های کلی برای رفع مشکلات شهرستان گیلانغرب کافی نیست

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: بازگشایی مرز سومار در دولت سیزدهم باید مورد توجه قرارگیرد.

مجتبی فاطمی‌نسب اظهار داشت: ارائه برنامه و طرح‌های کلی برای رفع مشکلات شهرستان گیلانغرب کافی نیست.وی با اشاره به مشکلات شهرستان گیلانغرب، افزود: در بحث آسفالت معابر شهر گیلانغرب امکانات کافی وجود نداشته و این مشکلات در معابر شهرک‌های حاشیه‌ای بیشتر است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: علاوه بر آسفالت معابر شهر گیلانغرب مشکلات روشنایی وجود داشته و به دلیل عدم وجود بازار میوه و تره‌بار در این شهرستان قیمت این محصولات بسیار بالا است.

محسنی‌نسب با بیان اینکه بازار میوه و تره‌بار شهرستان گیلانغرب نیاز به سردخانه دارد، افزود: باید تمامی امکانات مورد نیاز این بازار تأمین شود.

وی با اشاره به شهرک‌های تازه تأسیس در شهرستان گیلانغرب، گفت: شهرک‌هایی همچون سراب ثابت خواه و شهید رجایی مشکل فاضلاب داشته که باید به صورت فوری به آن رسیدگی شود، زیرا که جز مطالبات مردم است.

به گفته امام جمعه شهرستان گیلانغرب مشکلاتی در زمینه‌های فضای سبز، فضای فرهنگی خیابان‌ها، مناطق حاشیه‌نشین، آسیب‌های اجتماعی به ویژه در نزاع‌های خانوادگی، عدم وجود مراکز راهنمایی و مشاوره، کمبود سالن ورزشی در سرمست و آن تن‌دهی و پخش شبکه‌های تلویزیونی در بخش گواور و شهر گیلانغرب وجود دارد.

وی با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم باید در راستای حل مشکلات کشور با توجه به اولویت‌های موجود باشد، افزود: در دولت سیزدهمین باید بازگشایی مرز سومار مورد توجه قرار گیرد.

منبع :مهر

329065