کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: برای بهسازی و بازسازی بافت های فرسوده شهری در کردستان، قراردادهای کارگزاری را منعقد کرده ایم که براساس قوانین موجود متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

استاندار کردستان گفت: علت شیوع کرونا ارتباط مستقیم و حضوری بین بسیاری از مردم و مدیران سخت شده است، لذا سامانه 111 «سامد» بهترین راه ارتباطی بین مسوولان و جامعه در وضعیت کنونی است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان خبر داد:

آغاز نهضت آموزش زبان اشاره در استان کردستان

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از آغاز اجرای نهضت آموزش زبان اشاره مبتنی بر بسته تحولی مدرسه انطباقی در فضای مجازی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استان خبر داد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: استفاده از فضای مجازی و اینترنت یک تیغ دو لبه است، یعنی اینکه رسانه ها هم می توانند زمینه ساز رشد و ترقی باشند و هم اینکه جامعه ای را به سمت تشویش سوق دهند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان:

طلاب کردستانی در قالب گروه «یاوران سلامت» به بیمارستان های استان اعزام می شوند

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: روحانیون و طلاب کردستانی در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان به بیمارستان های استان اعزام خواهند شد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: آخرین آمارها بیشترین میزان بارش با 172.4 میلیمتر در شهرستان مریوان روی داده است و کمترین بارشها در شهرستان بیجار با رقم 67.7 میلی متر بوده است.

استاندار کردستان گفت: ساماندهی و نوسازی خانقاه شیخ عثمان و محوطه آن امری لازم و ضروری است لذا هیاتی از طرف اهالی و دولت برای شناسایی و رفع مشکلات این منطقه باید تشکیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خبر داد:

ضرورت ایجاد گرمخانه جدید برای اسکان معتادان سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و نیز جلوگیری از حضور افراد کارتن خواب و معتاد در سطح شهر، بایسته است که مرکز جدیدی برای اسکان این افراد در سنندج اندیشیده شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: دوره کارورزی عملی برای آشنایی با نحوه کمک به بیماران کرونایی با حضور طلاب کردستانی در بیمارستان قروه برگزار می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد:

تردد کارگران و کارمندان کردستانی تنها با ارائه کارت شناسایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کارگران و کارمندکان استان کردستان تنها با ارائه کارت شناسایی معتبر می توانند تردد کنند و جریمه نشوند.