کردستان

مدیرکل هواشناسی استان کردستان خبر داد:

ورود سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی کردستان

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: از اواخر هفته جاری شاهد ورود دوباره یک سامانه جدید بارشی از مرزهای غربی به استان کردستان هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: عقبه تاریخی برجام که به فرموده رهبر معظم خسارت محض برای انقلاب ایران بود نشانگر این است که قانون نظام بین الملل بر عکس آنچه که در کتابهای روابط بین الملل آمده و درصدد القای حقوق متقابل ملت می باشد دقیقا بر ساختار قانون جنگل چیده شده و واقعیات میدانی آن بیانگر این مطلب است که کشورهای قدرتمند درصدد تضعیف کشورهای در حال توسعه و رسیدن به منافع حداکثری خود می باشند.
افزایش طلاق های صوری برای دور زدن قانون به یکی از معضلات فرهنگی و عوامل افزایش هزینه های دولت و سازمان هایی همانند تامین اجتماعی در کشور شده است.

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: به علت بارش برف در محورهای سنندج ـ مریوان، سقز ـ دیواندره، دیواندره ـ بیجار تردد هرگونه تریلر کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

امام جمعه مریوان گفت: دیروز اوج درماندگی دشمن در ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده به نمایش گذاشته شد و این امر نشان داد که جهان استکبار تا چه میزان از قدرت جمهوری اسلامی هراس در دل دارد.

با وجود اعمال محدودیت های دو هفته ای در سراسر کشور بازهم شاهد بی توجهی برخی از اصناف، بازاریان و شهروندان سنندجی به این دستورالعمل ها و پروتکل هایی بهداشتی هستیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

بازارچه «تاناکورا» تعطیل شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بازارچه تاناکورای شهر سنندج به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در طول بارش های اخیر نیروهای راهداری به 641 خودرو مانده در برف و کولاک امداد رسانی کرده اند و بیش از 40 نفر از مسافران در راهدارخانه های استان کردستان اسکان داده اند.

امام جمعه شهرستان دهگلان گفت: ترور بعنوان یک نوع جنگ و حمله ناجوانمردانه و مذموم که نشانه ذلت و درماندگی دشمن است هنگامی رخ خواهد داد که دشمن توان مقابله علمی، کلامی و منطقی را نداشته

امام جمعه شهرستان بانه گفت: زمانی که کرونا در جامعه به حالت یک اپیدمی درآمد، باید مسئولان و دولتمردان تمهیدات لازم را می اندیشیدند، ولی متاسفانه در کنار شیوع کرونا شاهد شیوع تورم در بازار هستیم.

یادداشت/با تناقض گویی هرگز نمی توان بر ویروس کرونا در کشور پیروز شویم و تا زمانی که این همه تناقض گویی در جامعه رواج دارد امیدی به بهتر شدن وضعیت نیست.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با همت راهداران کردستان شب گذشته به بیش از 200 وسیله نقلیه در جاده های این استان امدادرسانی گردید.

در روزهای اخبر برخی از اخبار بی پایه و اساس باعث شده است که استفاده از ماسک توسط برخی از افراد برداشته شود که این می تواند خطری بزرگ برای همه ما باشد.