استاندار کردستان:

در شرایط کرونایی؛ سامانه «سامد» بهترین راه ارتباطی بین مسوولان و جامعه است

استاندار کردستان گفت: علت شیوع کرونا ارتباط مستقیم و حضوری بین بسیاری از مردم و مدیران سخت شده است، لذا سامانه 111 «سامد» بهترین راه ارتباطی بین مسوولان و جامعه در وضعیت کنونی است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان، صبح امروز با حضور در سامانه 111 «سامد» با برخی از شهروندان به گفتگو پرداخت و شهروندان نیز مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

استاندار کردستان در حاشیه این برنامه، در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: سامانه «سامد» کانال بسیار خوب و مطلوبی برای ارتباط مستقیم مردم با مسوولان است.

مرادنیا در ادامه بیان داشت: خوشبختانه امروز در گفتگوهایی که با همشهریان داشتیم، در حدود 35 مورد و مشکل از سوی این عزیزان مطرح گردید که خوشبختانه بررسی این مشکلات و معضلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سامانه 111 سامد، نقش کاربردی خوبی در بیان مشکلات دارد و بسیاری از معضلات از طریق همین سامانه شناسایی می شوند، لذا از سایر مدیران استان کردستان درخواست داریم که به صورت منظیم با این سامانه با مردم در ارتباط باشند.

مدیر ارشد استان کردستان گفت: از سوی دیگر به علت شیوع کرونا ارتباط مستقیم و حضوری بین بسیاری از مردم و مسوولان سخت شده است، لذا سامانه 111 «سامد» بهترین راه ارتباطی بین مسوولان و جامعه در وضعیت کنونی است.

مرادنیا عنوان کرد: بیشتر درخواست های مردم در بخش‌های عمرانی و اشتغال بود که مسائل و خواسته‌های مطرح شده به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود و سپس نتیجه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

آیین مهر ـ استان کردستان

221509