کردستان

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ترور شهید فخری زاده سیگنال های بسیاری برای همه ما به دنبال داشت که مهمترین آن این است که دشمن می خواهد با این اعمال ضد انسانی سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.

تهدید رییس شورای اسلامی دیواندره؛

جاده ترانزیتی شهر را مسدود می کنیم

رییس شورای اسلامی دیواندره در اعتراض به بی توجه مسئولان متولی تهدید به مسدود کردن جاده ترانزیتی این شهر کرد.

شهاب ادواری، فعال فرهنگی و رسانه ای گفت: ترور شهید محسن فخری زاده شاید در نگاه اول یک عملیات تروریستی محدود به یک منطقه جغرافیایی و یک بازه زمانی باشد، ولی این رویداد و حادثه نشان دهنده شعله های پنهان تقابل نظام های سلطه با این انقلاب است.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج خبر داد:

قتل زن سنندجی به دست بستگانش

یک زن جوان سنندجی به دست دو تن از بستگان نزدیک خود به قتل رسید.

کارگاه آموزشی مدرسه پاییزه حقوق کودک با همکاری یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد)، دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، وزارت دادگستری و دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان به صورت آنلاین در سنندج برگزار می‌شود.

گزارش پرسون از شهر تازه تاسیس توپ آغاج؛

«درمانگاه» بی درمان شهر توپ آغاج!

توپ آغاج با وجود اینکه به عنوان شهر از سوی مسئولان شناخته و معرفی شده است در بخش و حوزه درمان و سلامت از کاستی های بسیاری رنج می برد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کارهایی که در یکسال گذشته انجام شده برای جبران عقب ماندگی و توسعه دسترسی‌ها در مناطق شهری کردستان انجام گرفته و اکنون تمام ۳۰ شهر این استان متصل به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت هستند.

با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان دیواندره؛

انتصاب اولین شهردار «هزارکانیان»

با حضور فرماندار و مسئولان دیواندره اولین شهردار شهر تازه تاسیس هزارکانیان این شهرستان منصوب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مجموعه فرهنگیان شهرستان دیواندره در راستای حمایت از دانش‌آموزان مستعد بی‌بضاعت، هفت دستگاه گوشی هوشمند را به دانش‌آموزان دیواندره‌ای اهدا کردند.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مصرف گاز طبیعی مشترکان بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، عمومی، صنعتی و نیروگاهی استان کردستان در آبان امسال ۳۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۷۷۸ مترمکعب بود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان:

ترور شهید فخری زاده معلول ناکامی و فرافکنی صهیونیست جهانی و آمریکا بود

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: ترور شهید محسن فخری زاده را باید معلول ناکامی و فرافکنی صهیونیست جهانی و آمریکایی ها دانست دو جریان که مسیر انحطاط و افول را در پیش گرفته اند.