رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان خبر داد:

اهدا خون توسط روحانیون و حوزویان استان کردستان

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: به منظور تامین نیازهای خون استان، روحانیون و طلاب کردستان خون اهدا می کنند.

کردستان ـ پرسون، حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو پرسون عنوان کرد: در شرایط حساس کنونی و با توجه به بیماری کرونا در سطح کشور به ویژه در استان کردستان، ذخایر خونی در به صورت محسوسی کاهش یافته است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: این کاهش باعث در خطر افتادن بسیاری از بیماران و نیازمندان به دریافت خون در سراسر استان شده است.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: روحانیون و طلاب استان کردستان براساس وظیفه شرعی و انسانی خود فردا چهارشنبه به مراکز اهدا خون مراجعه می کنند و در این امر خداپسندانه و انسانی شرکت می نمایند.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: بر این اساس روحانیون و طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، مرکز بزرگ اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی و... در این امر شرکت خواهند کرد.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود عنوان کرد: از عموم مردم مومن و نوع دوست کردستان درخواست می کنیم که با مراجعه به مراکز اهدا خون، بخشی از نیازهای این استان به فرآورده های خونی را تامین کنند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

221613