کردستان

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد در محورهای برف گیر کردستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان: تردد وسایل نقلیه در محورهای برف گیر  و سردسیر کردستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

در قالب طرح «سردار سلیمانی»؛

در کردستان تست کرونا، درب منازل گرفته می شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: برای رصد بهتر وضعیت بیماری کرونا در کردستان، تست کرونا درب منازل مردم استان کردستان در قالب طرح «سردار سلیمانی» گرفته می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان عنوان کرد:

ممنوعیت خروج مرغ از استان کردستان/ افزایش قیمت مرغ مقطعی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت:قبل از این وضعیت مرغ تولید شده در کردستان به 12 استان کشور صادر می گردید ولی با توجه به افزایش قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی هرگونه صادرات مرغ از کردستان به مناطق دیگر کشور ممنوع و جرم می باشد.

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست داریم که با توجه به وضعیت نامساعد راهها و مهمتر از آن وضعیت کرونا در سطح کردستان از هرگونه سفری تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.

دادستان انقلاب و عمومی سنندج گفت: واحدهای تولیدی که از عرضه محصول خود خودداری کنند براساس تصمیم اعضای این کارگروه و دستگاه قضایی برابر قانون منتظر برخورد باشند در این خصوص با کسی تعارف نداریم. 

ورود دادستانی و کمیته نظارت بر مایحتاج مردم در کردستان در بحث تعدیل قیمت مرغ باعث واکنش تولیدکنندگان مرغ در سطح این استان گردید.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خبر داد:

«کردستان» ششمین استان گران ایران

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: براساس نتایج بررسی قیمت کالا و خدمات در کردستان، این استان در کشور در بحث تورم و گرانی جایگاه ششم را در اختیار دارد.

مدیر کل شیلات و آبزیان استان کردستان گفت: در چندین سد استان کردستان امکان پرورش ماهی در قفس وجود دارد ولی برخی از مشکلات مانع از تحقق این مهم شده است.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان خبر داد:

اهدا خون توسط روحانیون و حوزویان استان کردستان

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان گفت: به منظور تامین نیازهای خون استان، روحانیون و طلاب کردستان خون اهدا می کنند.

گزارش پرسون از تداوم کرونا و تورم در جامعه؛

گرانی و تورم بیشتر؛ زیر پوست قرنطینه

نکته جالب توجه در این خصوص آن است که گرانی های بی سابقه اخیر دقیقا و همزمان با محدودیت های شدید کرونایی یا بهتر بگوییم در زیر پوست قرنطینه اتفاق میفتد