کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نباید نگاهمان به «نماز» کلیشه‌ای باشد

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید به نماز و ستاد اقامه نماز کلیشه‌ای نگاه کنیم و خود را به برگزاری جلسه و گرفتن چند عکس خلاصه کنیم.
پرسون از علل نابسامانی فوتبال در غرب کشور گزارش می دهد؛

چرا فوتبال در استان های غربی مهجور است

پایگاه خبری و تحلیلی پرسون در گزارشی به بررسی علل وضعیت نابسامان فوتبال در استان های کردستان و کرمانشاه پرداخته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

راهدارخانه های ثابت در محورهای کردستان به 26 مورد می رسد

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر تعداد راهدارخانه های ثابت در محورها و جاده های استان کردستان از 22 مورد به 26 مورد خواهد رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی از ابتلا به آنفلوآنزا در این استان گزارش نشده است، گفت: معمولا فصل شیوع بیماری آنفلوآنزا در ماه های بهمن و اسفندماه می باشد، لذا هرگونه علایم بیماری شبیه به آنفلوآنزا را حتما به حساب ابتلا به کرونا بگذارید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام فوت 9 بیمار کرونایی در این استان، گفت: در طول 24 ساعت گذاشته 168 فرد مبتلا به کرونا در استان کردستان شناسایی شده اند.
نماینده شهرستان قروه در مجلس شورای اسلامی:

تخلفات برخی مدیران؛ به وضعیت نامطلوب شهرستان قروه دامن می زند

نماینده شهرستان قروه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان قروه باید از این مظلومیت و انزوا خارج شود، گفت: جدای از مشکلاتی که در شهرستان قروه داریم، متاسفانه برخی از تخلفات مدیران و مسوولان بر این وضعیت دامن می زند که نمونه بارز آن را می تواند در مشکلات پیش آمده در شهرداری قروه دانست.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

4 شهر کردستان در مرحله ورود به یک بحران بزرگ هستند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به ادامه شیوع کرونا در کردستان، 4 شهر سنندج، سقز، قروه و مریوان در مرحله ورود به یک بحران بزرگ هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی مراکز درمانی در سطح کردستان در طول 24 ساعت گذشته بیش از 297 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شده اند.
معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت مطرح کرد:

ایجاد 1800 طرح اشتغال زایی برای کوله بران کردستان

معاون تامین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: از کل طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت، 1800 طرح مختص کوله بران استان کردستان می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در طول 24 ساعت گذشته 279 مورد جدید مبتلایان به کرونا در استان کردستان شناسایی شده اند و همچنین در این مدت 4 نفر جان خود را از دست داده اند.
رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: به علت مه گرفتگی و سبقت نابجا شاهد تصادف یک دستگاه خودروی وانت نیسان با کامیون در محور سنندج ـ مریوان بودیم که در این حادثه راننده وانت نیسان جان خود را از دست داد.
ناصر عباسی؛ روانشناس با اشاره به اینکه کرونا را از دیدگاه روان شناسی می توان به یک بیماری سایکوسوماتیک تعریف کرد، بیان داشت: با این حال اکنون نیازمند مدیریت وضعیت هستیم، نباید اجازه دهیم که کرونا در بُعد روحی نیز ما را تحت فشار قرار دهد، زیرا تاثیرات روحی بیماری کرونا بسیار خطرناک تر از تاثیرات جسمی و بالینی آن است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان:

مصوبه تعطیلی 10 روزه بانک های کردستان لغو گردید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: مصوبه تعطیلی 10 روزه بانک های عامل در کردستان بنا به درخواست مردم این استان لغو گردید.