قم

امام جمعه موقت قم گفت: امروز مسئولان کشورمان باید با دلالان، محتکران و مفسدان دانه درشت اقتصادی، چنان برخوردی داشته باشند که مایه عبرت دیگران و خرده پاها شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

١۶٠ هزار واحد مسکن در حال ساخت است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد: در حوزه مسکن در مجموع قریب به ١۶٠ هزار واحد با ساز وکارهای مختلف، از جمله کمک مالی، وام مسکن و واحدهای در حال ساخت است که بخش اعظم آن مربوط به طرح اقدام ملی است.
امروز شنبه نهم اسفندماه، انتخابات هیات کشتی استان قم برگزار و در پایان هادی علیایی با ۹ رای از ۱۴ رای ماخوذه بعنوان رئیس هیأت انتخاب شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه در موضوع ساخت و ساز در قم رشد قابل توجهی داشتیم و مانند برخی از استان‌ها با رکود مواجه نبودیم.
مدیر تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:

کشف لباس ورزشی و پارچه قاچاق در قم

مدیر تعزیرات حکومتی استان قم از کشف لباس ورزشی و پارچه قاچاق قابل توجهی در قم خبر داد.
دادستان قم بااشاره به اینکه هرفردی که بافعالیت اقتصادی ناسالم سرمایه جذب کند از مصادیق پولشویی است گفت:سه هزار و۲۵۰ نفر با رقمی بالغ بر ۲هزار و سیصد میلیارد ریال از شرکت گوهرناز شکایت کرده اند.
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نرخ صدور پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم عنوان کرد: تدوین اطلس سرمایه‌گذاری استان در دهه فجر کلید خورد و اطلس سرمایه‌گذاری علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و جغرافیایی قم به شناساندن بهتر ظرفیت‌های گردشگری در استان کمک می کند.
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم:

اردیبهشت سال آینده اختتامیه رویداد ملی شتاب در قم برگزار خواهد شد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم اعلام کرد: شرکت‌های استار تاپی در صنعت کفش و صندل در سراسر کشور از امروز تا ۱۸ اردیبهشت ماه سال آینده می‌توانند آثار خود را به جهاد دانشگاهی واحد قم ارسال کنند.
رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم بر اساس آمارهای رسمی در دی‌ماه سال جاری، این استان از حیث ارزش ریالی کشفیات گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.