قم

یادداشت/ در شرایطی که در سطح کشور حدود ۶۰ فرودگاه وجود دارد و بعضی از استانها حتی چندین فرودگاه دارند، متأسفانه استان قم با وجود حجم بالای گردشگر داخلی و خارجی فاقد حتی یک فرودگاه است!
جانشین انتظامی قم؛

۱۷ سارق منزل در قم دستگیر شدند

جانشین انتظامی قم عنوان کرد: طرح برخورد با سارقین منزل اجرا و هفت باند سارق منزل بومی و غیربومی شناسایی که در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۱۷ نفر از این دستگیر شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با عنوان اینکه این استان برای تکمیل زنجیره تولید محصولات صنعتی در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های فنی و نیروی انسانی مورد نیاز را دارد افزود: این حوزه آماده جذب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های اقتصادی در این استان است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

ورود ۱۰ هزار کیت ایرانی تشخیص سریع کرونا به قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۱۰ هزار کیت‌ تشخیص سریع کرونا در ۹ مرکز و پایگاه سلامت خدمات درمان سرپایی کرونا در قم توزیع شد.
قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

حال عمومی آیت‌الله مصباح یزدی خوب است

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اظهار داشت: حال عمومی آیت الله مصباح یزدی خوب است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم:

واحدهای تولیدی در تملک بانک در قم نباید تعطیل شود

جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها و تلاش برای بازگشت آنها به چرخه تولید در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مورد تأکید قرار گرفت.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قم خبر داد؛

آغاز برداشت طلای سرخ از مزارع قم

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۸۰ کیلو گرم زعفران از مزارع قم برداشت شود.
مدیرکل گمرکات قم گفت: حجم صادرات استان از ابتدای سال‌جاری تا کنون به بیش از ۷۳هزار و ۵۲۵ تن رسیده‌است که نشانگر حرکت خوب بخش تولید در قم با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کروناست.

معاون فنی اداره کل انتقال خون قم گفت: اگر احراز شود که فرد توان اهدای خون ندارد، ضمن اجتناب از دریافت خون از وی، توصیه‌های درمانی لازم به وی ارائه خواهد شد.
مسؤولین و دولتمردان! والله مشکل مردم، امروز مذاکره نیست؛ مشکل امروز مردم، بی‌تدبیری از ناحیه برخی سهل اندیشان و عدم برنامه مدون و نداشتن نقشه راه است؛ مشکل ما عدم باور به توانمندی‌های داخلی است؛ ما نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری کوتاهی نموده‌ایم و بارها چوب آن را خورده‌ایم.
فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

کشف قاچاق میلیاردی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در پی توقیف و بازرسی از ۲ دستگاه خودرو قاچاق بر در قم خبر داد.
آیین بهره‌برداری از یک‌هزار و ۵۵۰ طرح‌ ملی وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش در سراسر کشور و سه طرح بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمان، قم و مشهد با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد.