جهاد دانشگاهی قم شبکه سازی مشاغل خانگی را در دستور کار قرار خواهد داد

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم از سوق دادن مشاغل خانگی به سمت شبکه‌ سازی خبر داد.
تصویر جهاد دانشگاهی قم شبکه سازی مشاغل خانگی را در دستور کار قرار خواهد داد

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، یاسر شریفی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای ایجاد زنجیره ارزش مشاغل خانگی پایدار، کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم اجرا می شود و توسعه فعالیت های شبکه ای در این طرح، در استان قم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: شبکه سازی در این کسب وکارها منجر به در اختیار گذاشتن منابع و اطلاعات جدید و رشد جایگاه شغلی متقاضیان و پیشرانان و ایجاد روابط مؤثر و طولانی مدت می شود و توانمند سازی شاغلین در ارائه خدمت و برحسته کردن محصولات و خدمات متقاضیان و پیشرانان و ایجاد نظم تیمی در کسب وکار را به همراه خواهد داشت.

شریفی ادامه داد: در فاز سوم الگوی توسعه مشاغل خانگی علاوه بر اتصال به بازار متقاضیان در حال هدایت و مشاوره صاحبان مشاغل خانگی، استانداردسازی، کمک به برنامه‌های تولید و فروش و شکل‌دهی و ظرفیت‌سازی بازار و نهایتا شکل‌گیری شبکه مشاغل خانگی هستیم و تاکنون 10 شبکه مشاغل خانگی در حوزه های مختلف در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم شکل گرفته است.

شایان ذکر است طرح ملی مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح در 31 استان اجرا شده است.

منبع: ایسنا

326657