قم

استاندار قم گفت: برغم افزایشی بودن روند ابتلا به کرونا در قم ولی امیدواریم تا هفته آینده و حداکثر ۱۰ روز دیگر بواسطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و همچنین تشدید کنترل‌ها بتوانیم این موج را مهار کنیم.
دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی موافقت اصولی شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی این نهاد با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران "مهرا" در جهاد دانشگاهی واحد استان قم را به این واحد ابلاغ کرد.
مدیرکل گمرکات قم گفت: واحدهای تولیدی استان که قابلیت راه‌اندازی انبارهای اختصاصی برای انجام فرآیندهای گمرکی را دارند از این ظرفیت برای کاهش مدت زمان و هزینه واردات تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز خود استفاده کنند.
با اعلام وضعیت بحرانی کرونا در قم، ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، عصر امروز تشکیل جلسه داد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: سال گذشته ۱۲ درصد ظرفیت عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان افزایش یافت و درحال حاضر امکان عرضه سی ان جی به میزان ۵۶ هزار متر نرمال مکعب درساعت وجود دارد.
رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم با اعلام اینکه شهرک‌های صنعتی قم از زیرساخت‌های لازم برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار است، گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از امکانات موجود در این شهرک‌ها در تولید محصولات راهبردی پیشگام باشند.

مدیر حوزه های علمیه، با عنوان اینکه کمبود امکانات و لوازم دانشی برای فعالیت علمی و فناوری‌های برجسته را عمده‌ترین دلیل عدم ماندگاری نخبگان و گسترش مهاجرت است اظهار داشت: امیدواریم پیشگامی حوزه در هوش مصنوعی و ورود به قلمروهای جدید، آفاق روشنی را پیش روی تمام نخبگان کشور باز نماید.

روز دوشنبه آیین رونمایی از آثار حجمی شهدای مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهروز مظفری‌نیا در قم برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و امور سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم اعلام کرد؛

هزینه یک میلیارد تومانی برای نگهداری شهر قم در یک روز

رئیس کمیسیون برنامه ‌و بودجه و امور سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم گفت: روزانه یک میلیارد تومان برای نگهداری شهر قم، هزینه می‌شود و دراین‌باره مدیریت شهری نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان در کاهش هزینه‌هاست.
امام جمعه موقت قم گفت: امروز مسئولان کشورمان باید با دلالان، محتکران و مفسدان دانه درشت اقتصادی، چنان برخوردی داشته باشند که مایه عبرت دیگران و خرده پاها شود.