قم

استاندار قم استقرار 5 پایگاه واکسیناسیون در نقاط مختلف استان را مورد توجه قرار داد و افزود: این پایگاه خودرویی می تواند کمک مناسبی به برخی افراد با شرایط خاص باشد و در امر واکسیناسیون سهولت مناسبی ایجاد کند.
رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد؛

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر در قم

سلیمان پور گفت: صرفا انتخابات شورای شهر استان قم به عنوان یک کلان شهر تمام الکترونیکی خواهد بود و در تمام شهر‌ها مثل روال سال‌های گذشته به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پس از سالهای پیگیری سرانجام براساس مصوبه هیات وزیران و ابلاغ معاون اول رییس جمهوری، روستای جمکران دهستان قنوات بخش مرکزی شهرستان قم، به شهر قم ملحق شد.
معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم:

انجام یک‌هزارو 430 مورد بازرسی برای مقابله با قاچاق

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان اردیبهشت‌ماه، یکهزار و ۴۳۰ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق در سطح بازار استان انجام شده است.
در پیام مجمع عمومی جامعه مدرسین مطرح شد؛

نقش فرهنگ جهاد در پیروزی مقاومت

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی، برگی زرین در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت و روحیه وحدت است.
دیرکل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم خاستگاه کشتی فرنگی کشور است و روند توسعه و ارتقای شاخص‌ها و ظرفیت‌های این رشته ورزش در قم همواره در طی سال های اخیر رشد داشته‌است.
همزمان با سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، مرکز تخصصی خوانش متون کهن با محوریت شاهنامه‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم آغاز به کار کرد.
معاون استاندار اظهارکرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۲ فردا تا پایان روز شنبه هفته آینده هرگونه تردد بین شهری ممنوع است و دراین راستا تمام ورودی‌های استان قم مسدود و از ورود پلاک‌های غیربومی جلوگیری خواهد شد.
فرمانده انتظامی قم از کشف یک محموله نفت سفید قاچاق به میزان ۲۶ هزار و ۵۰۰ لیتر در این استان خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان قم مطلوب نیست، گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در دورهمی ها هنوز به مرحله قابل قبولی نرسیده است.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در تصادف یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با عابر پیاده در این استان متاسفانه این تصادف یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
استاندار قم با اشاره به وضعیت نگران کننده بیماری کرونا، گفت: اگر وضعیت این بیماری مدیریت نمی‌شد یک فاجعه انسانی در این استان به وقوع می‌پیوست.