استان قم رتبه چهارم کشوری را در زمینه جذب تسهیلات روستایی کسب کرد

استاندار قم به عملکرد مطلوب این استان در حوزه جذب تسهیلات روستایی اشاره و اعلام کرد: استان قم موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در این زمینه شده است.
تصویر استان قم رتبه چهارم کشوری  را در زمینه جذب تسهیلات روستایی کسب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، بهرام سرمست استاندار قم در نشست با مدیران عامل بانک های استان قم طی سخنانی خدمت به روستاییان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: تلاش مدیران برای رفع دغدغه‌های بخش روستایی در ارزیابی عملکرد ایشان لحاظ می شود.

استاندار قم بیان کرد: اگرچه حجم تسهیلات حمایتی از روستاییان و بخش کشاورزی نسبت به صنعت کمتر است؛ اما قم عملکرد خوبی در این زمینه داشته است و رتبه چهارم کشوری را در راستای ارائه تسهیلات از محل موضوع جزء 4 بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور کسب کرده ایم.

سرمست در ادامه با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی ستاد ملی کرونا جهت حمایت از مشاغل آسیب دیده از این شیوع این ویروس گفت: بانک های عامل باید نسبت به جذب این اعتبارات از مرکز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت بندی های صورت گرفته برای واکسیناسیون شهروندان بیان کرد: در تلاش هستیم تا کارکنان بانک های عامل را به دلیل شرایط شغلی، جزء اولویت دریافت واکسن قرارگیرند .

استاندار قم در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از خدمات برخی از مدیران دستگاهها و مدیران عامل بانک های استان قم قدردانی کرد.

شایان ذکر است در استان قم 807 نفر، از تسهیلات روستایی با رقم معادل 94090 میلیون ریال بهره منده شده اند.

منبع:ایسنا

326540