قم

رییس اداره معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: معدن منگنز ونارچ استان با سرمایه گذاری یکهزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۸۰ تن بزرگترین و بهترین معدن منگنز کشور است.

استاندار قم تداوم جهاد علمی کشور را یک ضرورت دانست و گفت: در تمام مراکز علمی و حوزه‌های علمیه و دانشگاه نیازمند جهاد علمی هستیم و باید در دنیای پررقابت علمی بدرخشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با توجه به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی به منظور تکمیل، ‌بهره‌برداری ومدیریت مکان‌های ورزشی در استان،‌ گفت: احداث ۴ طرح توسعه و زیرساختی ورزش قم با اعتبار ۱۸۴ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

۶۱ طرح مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، قم، ‌ آذربایجان شرقی و مرکزی به ارزش ۹۲۰۰ میلیارد تومان به‌شکل ویدیوکنفرانسی از سوی رییس جمهوری در چهل و یکمین هفته از افتتاح‌ طرح‌های ملی به بهره برداری رسید.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه در راستای با راهبرد جهش تولید، ۱۱۰ پروانه بهره برداری ایجادی در بخش صنعت استان صادر شده‌است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد: شکارچی متخلف قمی که در منطقه حفاظت شده پلنگ دره اقدام به شکار دو عدد کل و بز کرده بود، به دلیل تکرار و تعدد تخلفات، به سه سال حبس تعزیری محکوم شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری قم خبر داد:

مهلت ثبت نام سهام داران عدالت تا ۲۵ دی ماه در سجام

معاون امور اقتصادی استانداری قم گفت: مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند در سامانه سجام ثبت نام کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

قم آمادگی بستری مهیا برای جذب سرمایه‌گذاران را دارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد: بخش معدن در این استان بستری مهیا برای جذب سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت‌های اقتصادی در حوزه معادن و صنایع معدنی است.

مدیرکل گمرکات قم عنوان کرد؛

رشد 50 درصدی آمار صادرات در استان

مدیرکل گمرکات قم از افزایش ۵۰ درصدی آمار صادرات آذرماه امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، خبر داد.

مدیرکل ثبت احوال قم عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، پنج هزار و ۸۶۴ واقعه ازدواج در این استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه پارسال،‌ هفت درصد رشد نشان می دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی بزرگترین کارخانه چادر مشکی در قم احداث می شود که می تواند با بهترین دستگاه های روز جهان چادری با کیفیت و بسیار ارزان تر از قیمت فعلی بازار تولید کند.
سرپرست ارتباطات وفناوری اطلاعات قم گفت:

اتصال ۷۲ روستای قم به فیبرنوری

سرپرست ارتباطات وفناوری اطلاعات قم عنوان کرد: با اجرای ۹۰ درصد از گام اول طرح تار، ۷۲ روستای این استان قم با اتصال به فیبر نوری از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

شهردار قم در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی از اختصاص دو سالن ورزشی به کشتی قم برای توسعه کشتی خبر داد.
بعد از ظهر دوشنبه در بندرعباس در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال دلسوختگان قم به مصاف پدیده فیروزکوه رفت که با نتیجه ۵ بر ۲ بازی را واگذار کرد.