مدیر کل پست استان فارس:

زائران حسینی برای دریافت ویزا اقدام کنند

مدیر کل پست استان فارس گفت: زائران اربعین حسینی برای دریافت ویزا اقدام کنند تا به موقع در این حرکت معنوی حضور یابند.
تصویر زائران حسینی  برای دریافت ویزا اقدام کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مهدی آزادی امروز در نشستی که با رییس اداره مهاجرت و گذرنامه استان فارس با محوریت ارائه بهینه به زائران برگزار شد، افزود: اقدام به موقع زائرین امام حسین (ع) برای اخذ یا صدور گذرنامه‌ و نیز افزایش هماهنگی بین پست و اداره گذرنامه در شیراز و شهرستان‌ها بسیار ضروری است.
مدیرکل پست استان فارس با اشاره به ارتقای ظرفیت موجود و افزایش ساعت کاری کارکنان پست در ایام اربعین به منظور کارسازی و توزیع بهینه گذرنامه‌های زائران، افزود: با اطلاع رسانی از سوی رسانه‌ها در راستای موکول نکردن اخذ یا تمدید گذرنامه‌ها به روزهای پایانی منتهی به روز اربعین حسینی به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تحویل گذرنامه‌ها به دلیل افزایش ترافیک کاری در پیام یاد شده اقدام کنند.
رییس اداره مهاجرت و گذرنامه استان فارس در ادامه این نشست بیان داشت: در مدت زمان 2 ماه اخیر حدود 50 هزار گذرنامه صادر و برای توزیع به پست استان فارس تحویل شده است که رشد 2 برابری نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی داشته، از تلاش پست تقدیر کرد.

سرهنگ مهدی افشین‌فر اضافه کرد: در راستای ایجاد راه‌کار قانونی به منظور ایجاد بستر مناسب برای انجام رهگیری ویژه گذرنامه‌‌های زائران توسط اداره کل پست استان فارس قول مساعدت داد.

407837