تشییع پیکر سیدالشهدای مقاومت فارس در لارستان

مردم شهیدپرور و ولایتمدار لارستان با پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار حاج عبدالله اسکندری وداع کردند.
تصویر تشییع پیکر سیدالشهدای مقاومت فارس در لارستان

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، پیکر پاک سردار شهید حاج عبدالله اسکندری امروز یکشنبه ۱۶ مرداد مصادف با تاسوعای حسینی از فرودگاه بین المللی لارستان تا مسجد امام جعفرصادق (ع) این شهرستان تشییع شد.

صبح امروز پیکر این شهید مدافع حرم در شهرستان لامرد تشییع شد.

مردم شهیدپرور مرودشت هم دیشب در مصلی این شهر پذیرای پیکر سردار بی سر شهید اسکندری بودند، در این مراسم سردار رودکی همرزم و از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخص شهرستان مرودشت در دوران جنگ تحمیلی و نقش موثر این شهرستان در دوران دفاع مقدس به رشادت‌های سردار شهید حاج عبدالله اسکندری در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و گفت، شهید اسکندری بی قرار شهادت بود و بر این عقیده بود که شهادت اگر در آن طرف مرز‌ها هم باشد به آنجا می‌رود و آن را در آغوش می‌گیرد و بالاخره به آرزوی دیرینه خود در دفاع از حرم آن هم در سرزمین شام رسید.

عصر امروز هم پس از لارستان شهرستان کوار میزبان پیکر شهید اسکندری خواهد بود.

مراسم تشییع و تدفین سیدالشهدای مقاومت فارس، فردا دوشنبه، همزمان با عاشورای حسینی، از ساعت ۹ صبح در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام، برگزار خواهد شد.

سردار عبدالله اسکندری سال ۱۳۹۳ توسط داعش در سوریه به شهادت رسید و پیکر بی سر این شهید سرافراز پس از ۸ سال، به کشور بازگشت.

409360