سمنان

استاندار سمنان با تاکید بر تسریع در روند مرمت و تغییر کاربری کاروانسرای عباسی این شهر عنوان کرد: اجرای این طرح مغایرتی با قانون ندارد و اجرای قانون نباید سبب تاخیر در اجرای مطالبات مردم درباره این بنای تاریخی شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان عنوان کرد: همزمانی برگزاری ۲ انتخابات در سطح ملی و محلی بر اهمیت انتخابات پیش رو افزوده و باید در برگزاری این امر مهم امانت دار رای مردم بود.
استاندار سمنان با عنوان اینکه وجود وحدت بین ارکان دولت باعث خدمت رسانی بهتر به مردم می شود، گفت: با اختلاف کاری از پیش نمی رود لذا امید است با هماهنگی دولت و مجلس مشکلات معیشت مردم برطرف شود.
دبیر اجرایی نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران اعلام کرد: نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران با برگزاری میزگرد ویژه آموزش بین رشته‌ای و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شبکه یونسکو، به صورت مجازی به پایان رسید.
معاون پژوهش و فناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد:

کاهش استقبال از دوره‌های تحصیلات تکمیلی

معاون پژوهش و فناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان اینکه استقبال دانشجویان کشور از دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها کاهش یافته است، افزود: در آینده نیز کمتر می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار داشت: سومین سلسله رویدادهای استارتاپی شرکت شهرک‌های صنعتی با موضوعات صنایع شیمی و معدنی، رونق و توسعه کسب و کارها در زمان کرونا و فرش و دستبافته‌ها در چهارم اسفند سال ۹۹ برگزار می‌شود.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی در یک واحد مرغداری در حوالی روستای خیرآباد سمنان اطفا شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان عنوان کرد: هفت هزار و ۲۰۰ دستگاه وسیله نقلیه، در چهار مرحله اجرای محدودیت‌های کرونایی در سراسر استان، اعمال قانون و جریمه شدند.

سخنگو و جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: عادی انگاری شیوع کرونا در استان سمنان ، رنگ دو شهرستان این استان را از آبی به نارنجی و زرد تبدیل کرد.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اعلام کرد:

بهره مند شدن ۵۶۰ سرباز جدید از دوره های آموزش مهارتی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان اعلام کرد: از برگزاری ۴ دوره آموزش مهارتی ویژه ۵۶۰ نفر از سربازان و کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان سمنان خبر داد.