اضافه شدن 750 کیلووات آمپر به ظرفیت برق‌رسانی آرادان سمنان

مدیر توزیع برق آرادان از اضافه شدن 750 کیلووات آمپر به ظرفیت برق‌رسانی آرادان سمنان طی طرح‌های مختلف خبر داد.
تصویر اضافه شدن 750 کیلووات آمپر به ظرفیت برق‌رسانی آرادان سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، رحمان اشرفی مدیر توزیع برق آرادان روز یکشنبه به رسانه ها افزود: طرح‌های توسعه‌ای و بهینه‌سازی ۶ هزار و ۶۶۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در شهرستان آرادان اجرا شد.

وی با بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف آردان نصب شد، اضافه کرد: با بهره برداری از این تعداد ترانس هوایی، ۷۵۰ کیلو ولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق آرادان اضافه شد.

وی بیان کرد: در راستای طرح هوشمندسازی از آغاز امسال تا به حال، هفت دستگاه کنتور فهام نصب شد و هم اینک ۳۰۲ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت در این شهرستان نصب شد.

اشرفی با اشاره به این که بهره‌برداری از ۲۵ پرطرحوژه عمرانی برق رسانی، از جمله اقدامات صورت پذیرفته از شروع سال ۱۴۰۰ تا کنون است یادآور شد: مبلغ سه میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال صرف اجرای این تعداد پروژه شد.

مدیر توزیع برق آرادان تصریح کرد: بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای فروان و داورآباد، اصلاح پست عمومی هوایی ده‌سراب، بهسازی بخشی از شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ده‌سراب و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف شهر کهن آباد، در زمره اقدامات پیش بینی شده تا پایان شهریور امسال به شمار می رود.

منبع: ایرنا

332021