ارسال ۹۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی دانشگاهی مولانا در دامغان

دبیر جشنواره ملی دانشگاهی مولانا از ارسال ۹۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی دانشگاهی مولانا در دامغان به منظور بررسی اولیه خبر داد.
تصویر ارسال ۹۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی دانشگاهی مولانا در دامغان

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، محمدامین بدیعی دبیر جشنواره ملی دانشگاهی مولانا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: ۵۰۴ اثر در بخش ویژه و ۴۲۶ اثر در بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که مهلت ارسال آثار در بخش ویژه تا ۱۵ شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۵۹ درصد شرکت کنندگان خانم و ۴۱ درصد از آقایان هستند، اضافه کرد: ۱۱.۷ درصد شرکت کنندگان زیر ۱۰ سال، ۲۸.۹ درصد بین ۱۰ تا ۲۰ سال، ۴۲.۷ درصد بین ۲۰ تا ۳۰ سال و حدود ۱۰ درصد از شرکت کنندگان بالای ۳۰ سال سن دارند.

بدیعی اظهار داشت: حسن فرضی پور، علیرضا رزازی فر، میترا علوی طلب و هادی عامل هاشمی داوری مرحله پذیرش در بخش گویندگی، حسین یزدان شناس و محمد داوری داوری بخش دوبله و امیر پیروز کلاهی آذر، فرهاد امینی و میترا علوی طلب، داوری بخش اجرا و سخنوری را برعهده دارند.

وی افزود: نخستین دوره از جشنواره مولانا در ۲ بخش "رقابتی"و "ویژه" در شاخه های گویندگی، دوبله، اجرا و سخنوری، پادکست، روایت داستان، نمایشنامه صوتی و سایر تولیدات مربوط به هنر صدا در ۲ شاخه فردی و گروهی در مهرماه امسال برگزار می‌شود.

بدیعی اضافه کرد: این جشنواره با هدف توجه ویژه به دستاوردهای فرهنگی و هنری و ایجاد بستری برای بروز و ظهور استعدادهای هنری و پرورش هر چه بهتر آن در حال برگزاری است.

دبیر نخستین جشنواره مولانا گفت: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار و مقررات شرکت در جشنواره به سامانه اینترنتی "www.molanafestival.du.ac.ir" و کانال اطلاع رسانی جشنواره در فضای مجازی به نشانی molanafestival@ مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

334450