زنجان

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از بارش باران و وزش باد نسبتا شدید تا روز چهارشنبه /۱۳ مرداد ماه جاری/ خبر داد.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خبر داد:

آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری زنجان

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: واکسیناسیون ۳ هزار و ۲۰۰ راننده تاکسی و ۱۲۰ راننده اتوبوس درون شهری در این شهر آغاز شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از شروع واکسیناسیون خبرنگاران در زنجان از روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: تا پایان هفته ادامه دارد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه نیازی به اضافه کردن محدوده جدیدی نیست گفت: معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برنامه جدیدی برای خرید زمین از مردم و تعاونی‌های ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

هفت کتابفروشی، مجری طرح تابستانه کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هفت کتابفروشی در شهر زنجان مجری طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ هستند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه‌های مسئول فارغ از اینکه در چه دوره‌ای هستند به وظیفه قانونی خود در امر نظارت بر بازار و قیمت کالاها عمل کنند و ترک فعل در این زمینه از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.
سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

۷۰۰ تن شکر و ۳۰۰ تن برنج توزیع شد

سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از توزیع ۷۰۰ تن شکر و بیش از ۳۰۰ تن انواع برنج در استان خبر داد.

بازی و سرگرمی یکی از راه‌هایی است که همواره توانسته است انسان‌ها را دور هم جمع کرده و فارغ از ایجاد نشاط و شادابی، در تحکیم روابط انسانی نقش به سزایی داشته باشد.