مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

هلال‌احمر زنجان به ۱۵۶ زخمی سیلاب امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از امدادرسی امدادگران زنجانی به ۱۵۶ حادثه دیده ناشی از سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود و خدابنده خبر داد.
تصویر هلال‌احمر زنجان به ۱۵۶ زخمی سیلاب امدادرسانی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سیدقاسم موسوی ظهر امروز (۱۲ مردادماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در اثر بارش‌های فراگیر و گسترده در استان زنجان، ۲۰ منزل مسکونی در روستای گلابر سفلی شهرستان ایجرود، ۱۸ منزل در روستای علم‌کندی شهرستان ماهنشان، ۲ منزل مسکونی روستای گل‌تپه در شهرستان خدابنده دچار آبگرفتگی شد، یادآوری شد: ۸۰ نفر در شهرستان ایجرود، ۷۲ نفر در شهرستان ماهنشان و چهار نفر نیز در شهرستان خدابنده متاثر از حادثه آب‌گرفتگی در منازل مسکونی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به همین موضوع، بلافاصله ۶ تیم امداد و نجات سیلاب شامل ۲۲ نیروی عملیاتی در شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود و خدابنده برای امدادرسانی به ۱۵۶ حادثه دیده ناشی از این آبگرفتگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با بیان اینکه برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هفت دستگاه موتور لجن‌کش، ۶ دستگاه خودرو شامل آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمک‌دار به‌کارگیری شد، اضافه کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

منبع: روابط عمومی هلال احمر

328841