مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان:

بیش از ۱۷۰۰ تن گندم به کارخانجات آردسازی زنجان تخصیص یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تخصیص بیش از ۱۷۰۰ تن گندم خارجی در راستای افزایش کیفیت آرد تولیدی به کارخانجات آردسازی استان زنجان خبر داد.
تصویر بیش از ۱۷۰۰ تن گندم به کارخانجات آردسازی زنجان تخصیص یافت

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ولی‌الله زمانی در رابطه با تخصیص گندم خارجی به کارخانجات آردسازی استان زنجان، اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ تن گندم خارجی از طریق تخصیص گندم کیفی در راستای افزایش کیفیت آرد تولیدی در مردادماه جاری به کارخانجات آردسازی استان زنجان تخصیص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این مقدار از گندم خارجی متناسب با سهمیه اختصاصی ماهانه کارخانجات آردسازی است، افزود: گندم استان زنجان در حد متوسط بوده و برای تولید آرد با کیفیت نیاز به اختلاط یا استراحت گندم فعلی است.

این مسئول در رابطه با عقد قرارداد ذخیره‌سازی گندم تفاهمی با کارخانجات آردسازی استان، تصریح کرد: اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان برای ذخیره‌سازی بیش از ۱۰ هزار تن گندم تفاهمی با کارخانجات آردسازی استان قرارداد بست.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در رابطه با مزیت عقد قرارداد با کارخانجات آردسازی زنجان، گفت: با عقد قرارداد هم نسبت به حمل گندم مباشر تعاونی روستای استان که دارای ظرفیت پایان برای ذخیره‌سازی هستند، اقدام کرده و از طرفی نسبت به تامین ماده اولیه کارخانجات آردسازی بدون پرداخت هزینه ذخیره‌سازی باعث کاهش هزینه برای دولت نیز می‌شود.

منبع: ایسنا

328842