ولی‌الله زمانی:

۱۰ هزار تن آرد در واحدهای نانوایی زنجان توزیع شده است

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ۱۰ هزار تن آرد در واحدهای نانوایی در میان نانوایی‌ها توزیع شده گفت: نیز بیش از ۵۰۰ تن آرد روستایی در ۴۸ روستای فاقد نانوایی استان زنجان توزیع شده است.
تصویر ۱۰ هزار تن آرد در واحدهای نانوایی زنجان توزیع شده است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ولی‌الله زمانی در رابطه با توزیع آرد بین واحدهای نانوایی استان زنجان، اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار تن آرد در تیرماه امسال بین ۱۶۰۰ واحد نانوایی استان زنجان توزیع شد.

وی در رابطه با نظارت بر نانوایی‌های استان، افزود: همه واحدهای نانوایی استان زنجان به صوت نامحسوس بررسی می‌شوند و در صورت مشاهده تخلف مراتب به مراجع ذی‌صلاح برای برخورد و اصلاح معرفی می‌شوند.

این مسئول در رابطه با توزیع آرد روستایی در مناطق فاقد نانوایی استان، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ تن آرد روستایی در ۴۸ روستای فاقد نانوایی زنجان توسط اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان طی تیرماه امسال توزیع شد.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه همه مراحل توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی توسط دستگاه‌های نظارتی استان رصد می‌شوند، گفت: واحد آرد و نان اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به شماره تماس ۰۲۴۳۳۴۵۴۵۰۳ آماده دریافت پیشنهادات همشهریان است.

زمانی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ماهیانه نسبت به توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی اقدام می‌شود، خاطرنشان کرد: گفتنی است توزیع آرد در روستاها از طریق سامانه فروش آرد بانک سپه انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

328322